Gå til innhold

Fylle har skylda..


Gjest cabotine

Anbefalte innlegg

Gjest cabotine

Huff, for en helg.. Var på byen i går, og endte opp med å bli med en gutt hjem. Han er en venn av meg, og derfor er det jo ekstra pinlig! Venter meg en del hets fra venninner nå. Men hvertfall.. Lurer litt på om jeg skal ta en graviditetstest. Var jo så dum at det ikke ble brukt noen form for prevensjon. Husker ikke heeelt når jeg hadde mensen sist, men det KAN hende det er no egg på gang for tiden. Er litt kvalm i dag, vet ikke om det har noe å si. Dessuten vet jeg ikke om han kom inni meg.. Vi holdt på lenge, og jeg husker at jeg var overrasket over at han holdt ut så lenge! Det kan jo tyde på at det ikke gikk for han.. Hvor lenge etter sex må man vente før en graviditetstest er sikker? Huff, føler meg litt billig nå, men samtidig er dette en gutt som jeg alltid syns det har vært noe spesielt med. Merkelig, hadde noen sagt til meg i går, at i kveld skal du ha sex hadde jeg bare flirt. Er jo ikke akkurat typisk meg å gjøre sånt.. Sånn kan det gå!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest angrepillen

Er ikke angrepillen å få reseptfri nå da? Jeg vet ikke dette med tiden du må ta den etter ubeskyttet sex, men det får du sikkert greie på her.

Husk beskyttelse senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei! ta en angrepille! mener det er innen 72 timer etter samleie.. jeg har tatt den 1 gang.. og det gikk veldig bra.. ble litt kvalm,men det er bedre enn ufrivllig graviditet!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En graviditetstest virker tidligs dagen for uteblitt mentruasjon, så ingen vits i å ta den nå. Kvalm blir man ikke før egget har festet seg osv, og dette tar fjorten dager, så kvalmen din kommer uansett ikke av en graviditet.

Du er nok neppe gravid, men husk beskyttelse neste gang!

MVH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Gravitest kan du ta i hvert fall en uke etter uteblitt mens.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Hilsen

Berthold Grünfeld

lege/professor

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hets fra venninner?Hvilke venninner er det du har da?Hvi du liker kameraten din og han deg er det vel ikke noe i veien for å ha sex?Behøver ikke bety noe så lenge dere begge er voksne nok til å takle det med et smil*S*Håper du var heldig,og slipper et uønsket svangerskap,men husk å ha kondomer tilgjengelig til en annen gang da :)(de fleste har vel glemt det en gang eller to i livet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cabotine

hets fra venninner?Hvilke venninner er det du har da?Hvi du liker kameraten din og han deg er det vel ikke noe i veien for å ha sex?Behøver ikke bety noe så lenge dere begge er voksne nok til å takle det med et smil*S*Håper du var heldig,og slipper et uønsket svangerskap,men husk å ha kondomer tilgjengelig til en annen gang da :)(de fleste har vel glemt det en gang eller to i livet)

Joda, men det har jo blitt endel mobbing da.. Er ikke så ofte det skjer noe SÅ spennende i vennegjengen, skjønner du. Ikke ondsinnet hets, såklart. De fleste sier de syns det er dritkult, han er nemlig litt av en babe. Eneste som er skikkelig dumt er at han ikke klarer å takle dette særlig bra.. Han sier blant annet at jeg spurte om å få være med han hjem, da det var han som maste hele kvelden! Så det at han sier han var så full, og legger all skylda på meg, tar jeg egentlig som et tegn på at han ikke er så veldig interessert.. Men men, vi får se hvordan det blir når jeg treffer han igjen. Syns gutter kan være utrolig barnslige noen ganger, som ikke klarer å ta noe ansvar!! Sukk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...