Gå til innhold

................


Gjest snøball

Anbefalte innlegg

Er så frustrert om dagen...egentlig ikke frustrert heller, men nedstemt og lei.

Fikk bekreftet fra min psykolog at jeg nok en gang er deprimert.

Har hatt det ganske bra en lang stund nå, men...tilbakefallet kommer.

Det er forferdelig når humøret bare synker og synker, og egentlig er du ganske fornuftig, men du klarer ikke være det.

Tankene og følelsene overgår deg, og du må til slutt gi etter.

Tror ikke jeg er dypt deprimert, jeg ønsker ikke å dø, slik som før, og jeg håper jeg slipper å komme dit.

Vurderer å begynne på AD igjen, etter et kort opphold uten, men føler det som et nederlag å begynne på`n igjen.

Vil liksom være selvtendig..

Vil ikke føle meg "falsk" frisk, vil klare meg gjennom smerten uten de helsikes pillene...er jo sta og da, vet du.

Jeg tror det er meg selv som gjør meg deprimert....altså, meg - kroppen min....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kjære snøball.

Så flott at du er sta! ..det er bare det at av og til kan man være _for_ sta... Hvis AD`n (i tillegg til samtaleterapi) hjalp deg godt forrige gang du var deprimert, bør du kanskje gi den et nytt forsøk...?

- Håper inderlig du klarer å overvinne depresjonen før den fester seg.....hold deg fast..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...