birdie Skrevet 25. september 2002 Skrevet 25. september 2002 Argh...! Jeg har mista mappeikonet til My Music, det som var så fancy og lett å finne i XP med den nota oppå selve mappa. Har lett og lett, men finner ikke noen måte å få det tilbake på. Nå har jeg bare en kjedelig gul mappe, identisk med resten av mappene i My Documents (unntatt My Pictures, da). Jeg har forsøkt å lage et eget ikon, men får bare beskjed om at dette ikonet ikke lar seg endre. De andre brukerne på maskin mi har det forresten intakt.. Hva gjør jeg nå? Liker å ha det strøkent og ordentlig, jeg. *sukke* 0 Siter
AlphaOne Skrevet 25. september 2002 Skrevet 25. september 2002 I Win98 og Win ME kan man høyreklikke på skrivebordet, velg fanearket "effekter", let frem og merk mappa det gjelder, og velg "standard ikon". Har ikke vært borti XP, men det går vel der 'og(?) 0 Siter
birdie Skrevet 25. september 2002 Forfatter Skrevet 25. september 2002 I Win98 og Win ME kan man høyreklikke på skrivebordet, velg fanearket "effekter", let frem og merk mappa det gjelder, og velg "standard ikon". Har ikke vært borti XP, men det går vel der 'og(?) Nope. 0 Siter
AlphaOne Skrevet 25. september 2002 Skrevet 25. september 2002 Nope. Et sted er det nok. Uff, dårlig trøst da.. :-) 0 Siter
birdie Skrevet 25. september 2002 Forfatter Skrevet 25. september 2002 Et sted er det nok. Uff, dårlig trøst da.. :-) Jepp. ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.