Gå til innhold

Veldig plaget med kvalme

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg har et problem, som har plaget meg en veldig lang stund nå(ihvertfall 1 og et halvt år), og som ser ut til å bli verre og verre. Jeg er så ofte kvalm, det går nok ikke en dag uten at jeg er kvalm, men jeg har aldri oppkast, er bare kvalm, og uggen i magen. Jeg har som regel normale toalettbesøk, litt løs mage av og til, men ikke noe utenom det vanlige. Men denne kvalmen ødelegger veldig for meg. Jeg kan sitte på skolen, og plutselig måtte gå ut av forelesningen fordi jeg er veldig uvel/kvalm. En ting som har opptatt meg mye også er om det kan være psykisk, men det er jo ikke inbilling, jeg er jo faktisk kvalm, ofte så kvalm at jeg føler at jeg skal kaste opp. Helt fra jeg var liten har jeg ikke likt det å kaste opp, og har hatt en viss redsel for dette, men dette kan da umulig være grunnen? Jeg trenger i hvertfall hjelp med dette, ellers er jeg redd jeg ikke kan klare å fungere "normalt", noe som jeg i grunn ikke klarer allerede. Jeg lurer virkelig på hva dette kan være. Håper på noen tips.

Hilsen gutt på 20 år (som har mye energi og livsglede han vil få ut, men som blir hindret pga kvalmen.)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/74232-veldig-plaget-med-kvalme/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hatt det samme problemet i 4-5 år. Prøvde i sommer 2 månder med et naturprodukt Vita Sana, og det hjalp meg. nå er det to månder siden jeg sluttet med det og nå har kvalmen kommet tilbake igjen, så nå tar jeg en ny kur.

Dette får du kjøpt i helsekostbutikkene.

Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...