Carlina Skrevet 25. september 2002 Skrevet 25. september 2002 .Nå går jeg sannelig å legger meg,vi herper,gjesper og vinkes i morgen! *nattasusser fra* 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 25. september 2002 Skrevet 25. september 2002 Godnatta! Snork gøy og drøm snedig! 0 Siter
Amiga Skrevet 25. september 2002 Skrevet 25. september 2002 God natt, sov godt og drøm uanstendig! :-D 0 Siter
shandy Skrevet 25. september 2002 Skrevet 25. september 2002 Ja, drøm søtt, men ikke om Rosenborg. Det vil vel nærmest bli et mareritt:- :-) 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 25. september 2002 Skrevet 25. september 2002 Ja, drøm søtt, men ikke om Rosenborg. Det vil vel nærmest bli et mareritt:- :-) Kan vel ikke bli verre enn det de allerede har hatt i våken tilstand i kveld vel. Synes jeg hører Eggen på banketten i kveld. " Æt no havregrauten dokkers, skitsækka! Og Hoftun, du så kainn litt fransk, løp avgårde og kjøp et par kartonga sigaretta åt meg". 0 Siter
tigertrollet Skrevet 25. september 2002 Skrevet 25. september 2002 Kan vel ikke bli verre enn det de allerede har hatt i våken tilstand i kveld vel. Synes jeg hører Eggen på banketten i kveld. " Æt no havregrauten dokkers, skitsækka! Og Hoftun, du så kainn litt fransk, løp avgårde og kjøp et par kartonga sigaretta åt meg". *gapskratter* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.