Gå til innhold

champagnesex


lilith

Anbefalte innlegg

Tenkte bare å gi alle sexnytere et godt tips....for de som ikke har prøvd noe lignende før.

Jeg og eksen tilbragte en hel dag i senga en gang...og kom plutselig på at vi hadde en flaske champagne i kjøleskapet.

Ettersom den ikke var av de dyreste så fant vi ut at den kunne brukes til andre gleder enn den å skåle. Han tok en munnfull og slikket meg mens han lot champisen renne ut av munnen..Det var også godt å få sugd brystvorene med champagnen i munnen hans...deilig deilig delig!!! :Þ

Jeg gjorde selvfølgelig det samme med ham, og han nøt også den litt annerledese følelsen.

Jeg synes i allefall at det er et godt alternativ å bruke champagnen til da, så fremt det ikke er en Don Perignon..eller hvordan det skrive.

(PS. Vil ikke anbefale Villa Champagnebrus...blir klisj ja).

:))

Enjoy!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Joda, dette er sikkert godt, jeg har ikke forsøkt champagne, men det å ha noe veldig varmt i munnen, når du legger munnen og tunga mot kjønnet er også veldig godt. Viktig å svelge unna det varme først så det ikke blir for varmt, men en veldig het munn og tunge gjør susen:-))

Motsatt, en isbit kan også brukes, den er også fin å leke seg med:-))))

Lykke til med champisen:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Det der kan rafineres enda mer. Noen lar champagnen renne ned over kvinnens mage og underliv, for derfra å slurpe den i seg. Det gjør begge svært seksuelt tente.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Hilsen

Berthold Grünfeld

lege/professor

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, dette er sikkert godt, jeg har ikke forsøkt champagne, men det å ha noe veldig varmt i munnen, når du legger munnen og tunga mot kjønnet er også veldig godt. Viktig å svelge unna det varme først så det ikke blir for varmt, men en veldig het munn og tunge gjør susen:-))

Motsatt, en isbit kan også brukes, den er også fin å leke seg med:-))))

Lykke til med champisen:-))

*det er notert* ;oDD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...