vin Skrevet 26. september 2002 Skrevet 26. september 2002 En deilig følelse å endelig være kvitt smågjeld og "kjekke" kredittkort. Utrolig lettvint å bruke dem , men kjedelig å betale tilbake! Men hva skjer etter 1 år ? Joda ; i går dumpet det et Master Card på 30 000 ; i kreditt grense i postkassen! Luringene , jeg har da IKKE bestilt noe sånn! Sender de bare ut slike kort uten at kunden VIL? *klippe ,klippe* 0 Siter
Gjest KroppenMin Skrevet 26. september 2002 Skrevet 26. september 2002 Har lov og har lov. Det sitter jo tross alt mennesker i banken, og det hender vel at de gjør feil som andre. Synes ikke det er noe å hisse seg opp over. Det blir det samme som hun som klagde på det klasse-bilde-foto-selskapet i FBI i går. En liten feil i en OCR-leser hadde gjort at noen mennesker hadde mottatt en ramme de ikke hadde bestilt. Og hva gjør hun? Melder hun fra til selskapet om feilen - neida, hun går til NRK og får det til å høres ut som om hun har blitt svindlet for en formue. Si fra til banken du, så går det nok i orden. 0 Siter
Dorthe Skrevet 26. september 2002 Skrevet 26. september 2002 Jada, jeg får stadig slike tilbud og gjør som deg, klipp-klipp. 0 Siter
vin Skrevet 26. september 2002 Forfatter Skrevet 26. september 2002 Jada, jeg får stadig slike tilbud og gjør som deg, klipp-klipp. Hehe...nå ligger kortet her med mitt navn på og BER om ikke å bli klippet altså ;o) Kjøpe, kjøpe ..hm...NEI! Litt rart og få kortet med et brev hvor det står " her er ditt nye Master Card som du bestilte..." Jeg HAR ikke så dårlig hukommelse. Og mannen min ? Joda han tror jo at jeg har bestilt det ;o) 0 Siter
Ørkenvandreren Skrevet 26. september 2002 Skrevet 26. september 2002 He-he, du er nok ikke den eneste som får slikt i posten. Heller ikke den eneste som tar frem saksen... Men selvfølgelig har de lov. De gir deg "bare" et tilbud om å benytte seg av de tjenestene de tilbyr. Så er det opp til deg om du aksepterer tilbudet (bruker kortet) eller ei. 0 Siter
vin Skrevet 26. september 2002 Forfatter Skrevet 26. september 2002 He-he, du er nok ikke den eneste som får slikt i posten. Heller ikke den eneste som tar frem saksen... Men selvfølgelig har de lov. De gir deg "bare" et tilbud om å benytte seg av de tjenestene de tilbyr. Så er det opp til deg om du aksepterer tilbudet (bruker kortet) eller ei. Jeg som trodde en måtte søke om å få slike kort ! *tvinger meg til å hente saksa* 0 Siter
Dorthe Skrevet 26. september 2002 Skrevet 26. september 2002 Hehe...nå ligger kortet her med mitt navn på og BER om ikke å bli klippet altså ;o) Kjøpe, kjøpe ..hm...NEI! Litt rart og få kortet med et brev hvor det står " her er ditt nye Master Card som du bestilte..." Jeg HAR ikke så dårlig hukommelse. Og mannen min ? Joda han tror jo at jeg har bestilt det ;o) Klipp klipp, vin, slike kort er så høy rente på at det er bare tull. Du kan låne i banken til en mye lavere rente. ) 0 Siter
vin Skrevet 26. september 2002 Forfatter Skrevet 26. september 2002 Klipp klipp, vin, slike kort er så høy rente på at det er bare tull. Du kan låne i banken til en mye lavere rente. ) Takk for motivasjonen ;o) 0 Siter
silo Skrevet 26. september 2002 Skrevet 26. september 2002 Uff ja, det er så sleipt! Dessuten virker det som om de _vet_når man har litt dårligere råd enn ellers, og det blir enda mer fristende..grrr! 0 Siter
vin Skrevet 26. september 2002 Forfatter Skrevet 26. september 2002 Uff ja, det er så sleipt! Dessuten virker det som om de _vet_når man har litt dårligere råd enn ellers, og det blir enda mer fristende..grrr! Også nå når det nærmer seg jul gitt ;o) 0 Siter
silo Skrevet 26. september 2002 Skrevet 26. september 2002 Også nå når det nærmer seg jul gitt ;o) ja, det er ikke tilfeldig det...selv har jeg ikke saks; ) 0 Siter
Gjest Pricilla Skrevet 26. september 2002 Skrevet 26. september 2002 Klipp det i to og send det tilbake med en lapp der du skriver at du ikke har bestilt det og ikke vil ha det. Og at du ønsker å bestille dine egene kort, og ikke få dem dytta ned over huet! ; ) Det hadde JEG gjort! : ) Motstå fristelsen.. Ellers så svir det bra etterpå.. 0 Siter
vin Skrevet 26. september 2002 Forfatter Skrevet 26. september 2002 Klipp det i to og send det tilbake med en lapp der du skriver at du ikke har bestilt det og ikke vil ha det. Og at du ønsker å bestille dine egene kort, og ikke få dem dytta ned over huet! ; ) Det hadde JEG gjort! : ) Motstå fristelsen.. Ellers så svir det bra etterpå.. Hehe...det kan jeg skrive under på . For et par år siden "svei" vi av 200 000; på Gullkortet... Hilsen ei som har lært ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.