Gå til innhold

Fy flate , har banken lov ?

Anbefalte innlegg

En deilig følelse å endelig være kvitt smågjeld og "kjekke" kredittkort.

Utrolig lettvint å bruke dem , men kjedelig å betale tilbake!

Men hva skjer etter 1 år ?

Joda ; i går dumpet det et Master Card på 30 000 ; i kreditt grense i postkassen!

Luringene , jeg har da IKKE bestilt noe sånn!

Sender de bare ut slike kort uten at kunden VIL?

*klippe ,klippe*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/74257-fy-flate-har-banken-lov/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest KroppenMin

Har lov og har lov.

Det sitter jo tross alt mennesker i banken, og det hender vel at de gjør feil som andre.

Synes ikke det er noe å hisse seg opp over.

Det blir det samme som hun som klagde på det klasse-bilde-foto-selskapet i FBI i går. En liten feil i en OCR-leser hadde gjort at noen mennesker hadde mottatt en ramme de ikke hadde bestilt.

Og hva gjør hun? Melder hun fra til selskapet om feilen - neida, hun går til NRK og får det til å høres ut som om hun har blitt svindlet for en formue.

Si fra til banken du, så går det nok i orden.

Jada, jeg får stadig slike tilbud og gjør som deg, klipp-klipp.

Hehe...nå ligger kortet her med mitt navn på og BER om ikke å bli klippet altså ;o)

Kjøpe, kjøpe ..hm...NEI!

Litt rart og få kortet med et brev hvor det står " her er ditt nye Master Card som du bestilte..."

Jeg HAR ikke så dårlig hukommelse.

Og mannen min ? Joda han tror jo at jeg har bestilt det ;o)

Ørkenvandreren

He-he, du er nok ikke den eneste som får slikt i posten. Heller ikke den eneste som tar frem saksen...

Men selvfølgelig har de lov. De gir deg "bare" et tilbud om å benytte seg av de tjenestene de tilbyr. Så er det opp til deg om du aksepterer tilbudet (bruker kortet) eller ei.

He-he, du er nok ikke den eneste som får slikt i posten. Heller ikke den eneste som tar frem saksen...

Men selvfølgelig har de lov. De gir deg "bare" et tilbud om å benytte seg av de tjenestene de tilbyr. Så er det opp til deg om du aksepterer tilbudet (bruker kortet) eller ei.

Jeg som trodde en måtte søke om å få slike kort !

*tvinger meg til å hente saksa*

Annonse

Hehe...nå ligger kortet her med mitt navn på og BER om ikke å bli klippet altså ;o)

Kjøpe, kjøpe ..hm...NEI!

Litt rart og få kortet med et brev hvor det står " her er ditt nye Master Card som du bestilte..."

Jeg HAR ikke så dårlig hukommelse.

Og mannen min ? Joda han tror jo at jeg har bestilt det ;o)

Klipp klipp, vin, slike kort er så høy rente på at det er bare tull. Du kan låne i banken til en mye lavere rente. :o)

Klipp det i to og send det tilbake med en lapp der du skriver at du ikke har bestilt det og ikke vil ha det. Og at du ønsker å bestille dine egene kort, og ikke få dem dytta ned over huet! ; ) Det hadde JEG gjort! : )

Motstå fristelsen.. Ellers så svir det bra etterpå..

Klipp det i to og send det tilbake med en lapp der du skriver at du ikke har bestilt det og ikke vil ha det. Og at du ønsker å bestille dine egene kort, og ikke få dem dytta ned over huet! ; ) Det hadde JEG gjort! : )

Motstå fristelsen.. Ellers så svir det bra etterpå..

Hehe...det kan jeg skrive under på .

For et par år siden "svei" vi av 200 000; på Gullkortet...

Hilsen ei som har lært ;o)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...