Gå til innhold

Denne pop-up greia her

AlphaOne

Anbefalte innlegg

Jeg får flere ganger opp en sånn "vil du innstallere Macro Media Flash et eller annet" boks når jeg er inne på dette forumet. Jeg klikker Nei, men er altså plaget med at den prøver seg hele tiden. Er jeg nødt for å si ja for å få fred??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det er ikke noe skummelt heller! Det er bare en plugin som gjør at du kan få sett ulike animerte ting på nettet best mulig, ála MediaPlayer. Her på sida er det en eller flere av reklamebannerne som har den som "vedheng".

Bare si Ja, du - det tar noen få sekunder, og så er du kvitt den til neste gang det kommer en oppdatering av programmet. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er ikke noe skummelt heller! Det er bare en plugin som gjør at du kan få sett ulike animerte ting på nettet best mulig, ála MediaPlayer. Her på sida er det en eller flere av reklamebannerne som har den som "vedheng".

Bare si Ja, du - det tar noen få sekunder, og så er du kvitt den til neste gang det kommer en oppdatering av programmet. :o)

Bare si Ja, du - det tar noen få sekunder.

Jo takk, er vant til det! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja og nei. Jeg bruker Opera og surfer generelt med plugins avslått. Så slipper jeg å bli plaget. Hvis jeg kommer til en side der jeg ønsker å bruke plugins som Flash etc. trykker jeg bare F12 og P, så kommer de fram :) Men Internet Explorer har ikke noe særlig avanserte innstillinger for slike ting, og de innstillingene som finnes må man klikke seg langt inn i menyer inn i de innerste krokene i programmet for å finne fram til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja og nei. Jeg bruker Opera og surfer generelt med plugins avslått. Så slipper jeg å bli plaget. Hvis jeg kommer til en side der jeg ønsker å bruke plugins som Flash etc. trykker jeg bare F12 og P, så kommer de fram :) Men Internet Explorer har ikke noe særlig avanserte innstillinger for slike ting, og de innstillingene som finnes må man klikke seg langt inn i menyer inn i de innerste krokene i programmet for å finne fram til.

Jeg er i ferd med å gi etter for presset.. Jeg kommer til å si Ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...