Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke om vi rekker Jason, men vi har sett Stuart Little og Lilo og Stich ;o) Jeg skal tilby meg å ta hånd om fortet og sende Nuffetassen ned og se på Jason, det vil han sette pris på.

Jeg spiser noen seigdamer, glefser i meg tjukke brødskiver og drikker litervis med kupjolter. Ellers har man vel nok en gang fått som fortjent og får forholde seg deretter. Smekk på labben i godteskapet, innsmørt med en boks tålmodighet med banan og papayaduft og tre piller Link med pepermyntesmak og "Halvbroren" om natta. Blir det for ille leser jeg KK og Shape Up for å få de rette tipsene om hvordan være mest mulig attraktiv osv. Det nyeste nå er å lære seg hvordan å legge en neger-makeup ;o) Det blir bra vøtt *s*

De vil bli holdt "løpende orientert" og det mener vi :o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/74306-frau-flis/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Leser også "Halvbroren" om natta, når vi ikke er på musejakt da! *s*

Ja, Jason var skikkelig !!! TØFF! med biljakt, sløssing og gørr og blod, satt med ytterjakka under haka, klar....gumlet "salt blanding" og drakk opp gubbens Nestee, søstra mi på den andre siden, som ønska seg øreklokker til mager....hehe. Det er nytt lydanlegg på kinematografen serru! :-)

Godt å høre du er ved godt mot,- uka går fort, og helgene kommer over en som julenissen på frua ellernosånt.

Vi føllær me' og blire' så "VI KJÆRE E SÆKS!" :-)

*hopper opp og klemmer*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/74306-frau-flis/#findComment-370176
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...