spirito Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Jeg skal legge inn adsl i leiligheten, og valget faller antakeligvis på NextGenTels adsl. MEN så skal jeg KANSKJE også ha fasttelefon, og det må jeg vel bestille gjennom telenor? Blir det mye dyrere med både adsl og fasttelefon? Eller er det en del av de samme avgiftene (nettleie og slikt)? Altså, hvor mye MER i måneden koster det med fasttelefon (evt isdn) og adsl, enn bare adsl? Og må jeg bateale nettleie til telenor hvis jeg bare har adsl gjennom NGT? Håper noe vet, for det er vanskelig å skjønne sånt på prislistene... Tusen takk for svar! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singularity Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 http://www.telepriser.no/ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spirito Skrevet 26. september 2002 Forfatter Del Skrevet 26. september 2002 http://www.telepriser.no/ Mmh, den linken har jeg ikke sett før. Takker ;-) *sjekke link* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
citoyen Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 ADSL-abonnementet ditt hos NGT gjør ingen forskjell fra eller til på fasttelefon-prisene du betaler hos Telenor, verken nettleie eller abonnement. Så du kan bare følge de vanlige prislistene til Telenor. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spirito Skrevet 26. september 2002 Forfatter Del Skrevet 26. september 2002 ADSL-abonnementet ditt hos NGT gjør ingen forskjell fra eller til på fasttelefon-prisene du betaler hos Telenor, verken nettleie eller abonnement. Så du kan bare følge de vanlige prislistene til Telenor. Ok, takk, det var det jeg ville vite ) Da må jeg altså betale fullpris for begge ab. ingen rabatt på nettleie eller sånt? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
citoyen Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Ok, takk, det var det jeg ville vite ) Da må jeg altså betale fullpris for begge ab. ingen rabatt på nettleie eller sånt? Nix rabatt 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tigertrollet Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Jeg har Hafslund Tele og da de ikke leverer ADSL må jeg enten betale bedriftskunde-pris (selvsagt dyrere) hos Telenor eller flytte hele driten tilbake til Telenor. Så jeg må vel det.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spirito Skrevet 28. september 2002 Forfatter Del Skrevet 28. september 2002 Nix rabatt *sukk* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.