Gå til innhold

Liten oppdatering

Albertine

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så flink du er. Er det virkelig så lett som det høres ut? Eller gjelder det bare å ha viljen? Nå må du da virkelig kjenne det på klærne.

Selv har jeg sluttet å røyke (noe jeg aldri trodde jeg skulle klare) og det gikk bare på sterk vilje. Kiloene som har sneket seg på pga dette får jeg ta et opgjør med senere.

Lykke til videre.

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er. Er det virkelig så lett som det høres ut? Eller gjelder det bare å ha viljen? Nå må du da virkelig kjenne det på klærne.

Selv har jeg sluttet å røyke (noe jeg aldri trodde jeg skulle klare) og det gikk bare på sterk vilje. Kiloene som har sneket seg på pga dette får jeg ta et opgjør med senere.

Lykke til videre.

Klem fra

Kjenner det på klærne nå ja, om enn ikke så meget. Det er egentlig ikke så veldig vanskelig, fordi jeg i praksis kan spise når jeg er sulten. Det er tungt å ikke spise poteter, ris, sukker, og ikke minst brød, men det er så mye annet jeg kan spise at det gjør ikke så mye.

Mange tror at vi ikke gjør annet enn å spise fett, men jeg velger magre alternativer når det er mulig.

OK, litt viljestyrke må man jo ha.......men når jeg ser at jeg har mulighet til å målet er det lettere.

Så flink du er da, som sluttet å røyke!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det ikke blir tatt ille opp at jeg skriver her inne, men jeg bare lurte på om denne dietten er behandling for PCOS eller noe annet. Eller om det er etter vektibalanse-prinsippet.

Jeg har heldigvis ikke problemer med barnløshet, men PCOS (og alle den andre "herlige" symptomer) og kraftig overvekt.

Gratulerer så mye med vekttap, forresten. Det må være utrolig deilig å se at det virker. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det ikke blir tatt ille opp at jeg skriver her inne, men jeg bare lurte på om denne dietten er behandling for PCOS eller noe annet. Eller om det er etter vektibalanse-prinsippet.

Jeg har heldigvis ikke problemer med barnløshet, men PCOS (og alle den andre "herlige" symptomer) og kraftig overvekt.

Gratulerer så mye med vekttap, forresten. Det må være utrolig deilig å se at det virker. :-)

Du har rett i begge deler, jeg har PCOS og er til behandling ved Lindbergs klinikk. Prøvde å skrive litt om dietten på forum for mat og ernæring, men ble ettertrykkelig sensurert. Åpenbart en diett som ikke faller i smak hos ernæringsfysiologene......

Bare spør hvis du lurer på noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har rett i begge deler, jeg har PCOS og er til behandling ved Lindbergs klinikk. Prøvde å skrive litt om dietten på forum for mat og ernæring, men ble ettertrykkelig sensurert. Åpenbart en diett som ikke faller i smak hos ernæringsfysiologene......

Bare spør hvis du lurer på noe.

*hiver meg over sjansen*

Hva spiser man til frokost og lunsj? Når man ikke spiser brød, mener jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*hiver meg over sjansen*

Hva spiser man til frokost og lunsj? Når man ikke spiser brød, mener jeg.

Nå følger jeg en veldig spesiell diett for tiden, i totalt fire uker skal jeg holde meg langt unna karbohydrater. Spiser derfor mye protein og noen grønnsaker. Jeg tar ofte to fiberrik (lovlig) med kjøttpålegg eller reker/rekesalat og et egg til frokost, eller lager omelett eller eggerøre. Kan spise alt av kjøtt, fisk, kylling og egg.

Lurer du på mer kan vi jo alltids ta dette via andre kanaler, ellers kommer kanskje ernæringsfysiologen og sletter meg her også.....

Elsker å snakke om dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå følger jeg en veldig spesiell diett for tiden, i totalt fire uker skal jeg holde meg langt unna karbohydrater. Spiser derfor mye protein og noen grønnsaker. Jeg tar ofte to fiberrik (lovlig) med kjøttpålegg eller reker/rekesalat og et egg til frokost, eller lager omelett eller eggerøre. Kan spise alt av kjøtt, fisk, kylling og egg.

Lurer du på mer kan vi jo alltids ta dette via andre kanaler, ellers kommer kanskje ernæringsfysiologen og sletter meg her også.....

Elsker å snakke om dette!

Takk for svar :-)

Dersom du tåler litt rå humor som florerer der har jeg et forum på mingle som heter "nye vaner". Mulig det hadde passet der?

http://www.fullthus.com/mingler/viewforum.php?f=27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!

Du verden så flott!! Håper du er skikkelig stolt av deg selv, for det har du grunn til å være!! Når skal dere i gang med nr. 2 tror du??

Kos fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!

Du verden så flott!! Håper du er skikkelig stolt av deg selv, for det har du grunn til å være!! Når skal dere i gang med nr. 2 tror du??

Kos fra

Jeg vil ned 20 kg først, og så kan vi sette i gang. Håper at jeg klarer det målet til jul, 13 kg på tre måneder er vel overkommelig?

Gleder meg til å sette i gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...