Gjest sofie på bjerget Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Om du går hjemover en natteskveld og det kommer en mørk innvandrer gående bak deg, føler du at du blir litt nervøs? ER du skeptisk til innvandrere (fra landene som Saudi-Arabia,Irak,Iran,Afghanistan osv) sånn generellt eller synes du at de fleste er greie mennesker? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Heller en edru innvandrer enn en drita full nordmann. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taj Mahal Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Ja, jeg er kjempe redd dem *skjelve* De er jo så utrolig mye skummlere en andre menn. De hopper jo på alt med to ben, og eier ikke oppdragelse heller. whahaha Tipper forresten på at du ikke treffer på så veldig mange Afghanere Hilsen en med Afghansk mann 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Retz Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Hvordan kan jeg vite hva som går bak meg? Er da ingen flue heller. Nei. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Selvfølgelig ikke. For et forbanna idiotisk innlegg! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shandy Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Tja, ingen av de overnevnte har gjort meg noe og jeg er derfor ikke redd. Jeg kan ikke tenke meg noen koseligere mennesker enn de som har sjappa i hjørnet. Bra varer og pen pris. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest reima Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 De som er redde kjenner kanskje ikke noen innvandrere? Jeg kjenner mange og er ikke redd. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nalle noll Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 ja jeg blir kjemperedd.Men ikke fordi han er mørkhudet. Blir det av hvite, gule og grønne også Jeg er mørkeredd 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 ja jeg blir kjemperedd.Men ikke fordi han er mørkhudet. Blir det av hvite, gule og grønne også Jeg er mørkeredd Særlig de grønne med antenner??? ;-) Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest reima Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 De som er redde kjenner kanskje ikke noen innvandrere? Jeg kjenner mange og er ikke redd. ikke reddere for innvandrere enn andre var det jeg mente å si.. Men jeg trives ikke med noen mann bak meg når jeg vandrer på en mørk og ensom sti et sted enten han er norsk eller iransk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zirine Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Nei, men jeg er veldig redd finnmarkinger som er født i Ålesund. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reg@l Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Liker ikke å treffe på dem etter mørkets frembrudd. Liker ikke å treffe noen da. Skjer så mye rart for tida at man kan bli paranoid av mindre. Går sjelden i mørket uten Jørgen (bikkja) eller annet følge. Muligens fordi jeg kjenner ett par jenter som har blitt forfulgt og forsøkt voldtatt (hun ene ble det) Hilsen småpysete 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bodil Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Ja! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Novembermom Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Det hadde ikke spilt noen rolle om det var en mørk innvandrer eller en norsk mann. Jeg hadde blitt redd uansett. Jeg liker ikke å gå ute i mørket alene. Jeg kjenner heller ingen innvandrere, så jeg kan ikke uttale meg så mye på det området der, men de jeg har truffet på, som naboer o.l. virker greie. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Det hadde ikke spilt noen rolle om det var en mørk innvandrer eller en norsk mann. Jeg hadde blitt redd uansett. Jeg liker ikke å gå ute i mørket alene. Jeg kjenner heller ingen innvandrere, så jeg kan ikke uttale meg så mye på det området der, men de jeg har truffet på, som naboer o.l. virker greie. Hei, Kjenner du virkelig ingen innvandrere??? *lettere sjokkert* Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AlphaOne Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Ikke svar på denne IQ-testen, de kan komme å ta barna fra deg! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prozak Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Nei, men jeg er veldig redd finnmarkinger som er født i Ålesund. Det er ingenting mot nordlenninger som er bosatt på østlandet. *skjelve* "................." 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nalle noll Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Særlig de grønne med antenner??? ;-) Med vennlig hilsen hehe.Hadde jeg møtt en sånn en ville jeg definitivt løpt ja. Nei takke seg til en mørkhudet:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
leenie Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Om jeg hadde gått hjem en "natteskveld", hadde jeg blitt litt nervøs samme hva det var som kom gående bak meg. Jeg er ikke mer redd for innvandrere enn jeg er for andre folk. Kanskje sett bort i fra samer, da. Jeg har aldri truffet en same. Men tror likevel ikke jeg ville vært redd Mikkel Gaup, for eksempel. En annen ting er at en kritthvit same hadde vært mye mer synlig en "natteskveld" enn en mørk innvandrer. Men kommer de bakfra, så kan det være det samme. Jeg har ikke øyne i nakke uansett. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsSophie Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Ja, kjempe redd. Bare det at de er mørke i huden og har svart hår og brune øyne er skremmende nok i seg selv, dessuten så voldtar de jo alt som ikke går i burka. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.