Gå til innhold

#nattprat fra pIRCh 98

Sør

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg ble litt trett av problemer med å laste ned JAVA (Stopper opp, og jeg vet ikke om det er problem på min maskin eller serveren) så jeg fant en kopi av Pirch98 som jeg pleide å bruke "i gamle dager"! ("Da jeg var ung" *mimrer*)

Problemet er bare at jeg ikke vet hvilket "IRC netverk" (f. eks. "Undernet") og hvilken server: "f. eks. "Antwerpen.be.eu.xxxx" jeg skal velge for å komme inn på #nattprat.

Jeg vet at serveren skal være:

chat.primenetwork.net

eller

irc.centralchat.net

Men finner ikke disse i menyene.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kom gjerne med en mer detaljert forklaring.

Hvilket "IRC network" skal de opprettes under?

Med vennlig hilsen

hmm...kjenner ikke til andre en mirc jeg Sør :-|

Men på mirc har jeg

Irc server: all

og der du snakker om undernet, har jeg nattprat

Thats it...

Men det er på mirc

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener å huske at pIRCH er ganske likt mIRC, så dette funker kanskje:

Lukk tilkoblingsmenyene slik at du bare har et statusvindu. Skriv /server chat.primenetwork.net og trykk enter. Når du har blitt koblet til, skriv /join #nattprat - så skal du være i gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Last ned mirc da, om pirch er så vanskelig av seg.

Det er ikke noe nett. Disse er enkeltstående servere. irc.centralchat.net er den riktige serveren.

Opprett den under hva du vil, det har ingenting å si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kom gjerne med en mer detaljert forklaring.

Hvilket "IRC network" skal de opprettes under?

Med vennlig hilsen

Hvilket nettverk i menyen du oppretter det under har ingen betydning. Det er kun for ordens skyld. chat.primenetwork.net er en enkeltstående server og tilhører ikke noen av irc nettverkene. Lag en ny gruppe og legg til serveren der, eller legg den til under alle og ingen :-)

"..............."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...