Sør Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Hei, Jeg ble litt trett av problemer med å laste ned JAVA (Stopper opp, og jeg vet ikke om det er problem på min maskin eller serveren) så jeg fant en kopi av Pirch98 som jeg pleide å bruke "i gamle dager"! ("Da jeg var ung" *mimrer*) Problemet er bare at jeg ikke vet hvilket "IRC netverk" (f. eks. "Undernet") og hvilken server: "f. eks. "Antwerpen.be.eu.xxxx" jeg skal velge for å komme inn på #nattprat. Jeg vet at serveren skal være: chat.primenetwork.net eller irc.centralchat.net Men finner ikke disse i menyene. Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taj Mahal Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Hei Sør, Da må du opprette dem ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 26. september 2002 Forfatter Del Skrevet 26. september 2002 Hei Sør, Da må du opprette dem ;o) Kom gjerne med en mer detaljert forklaring. Hvilket "IRC network" skal de opprettes under? Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taj Mahal Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Kom gjerne med en mer detaljert forklaring. Hvilket "IRC network" skal de opprettes under? Med vennlig hilsen hmm...kjenner ikke til andre en mirc jeg Sør :-| Men på mirc har jeg Irc server: all og der du snakker om undernet, har jeg nattprat Thats it... Men det er på mirc Mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
citoyen Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Mener å huske at pIRCH er ganske likt mIRC, så dette funker kanskje: Lukk tilkoblingsmenyene slik at du bare har et statusvindu. Skriv /server chat.primenetwork.net og trykk enter. Når du har blitt koblet til, skriv /join #nattprat - så skal du være i gang. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tiliti Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Last ned mirc da, om pirch er så vanskelig av seg. Det er ikke noe nett. Disse er enkeltstående servere. irc.centralchat.net er den riktige serveren. Opprett den under hva du vil, det har ingenting å si. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prozak Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Kom gjerne med en mer detaljert forklaring. Hvilket "IRC network" skal de opprettes under? Med vennlig hilsen Hvilket nettverk i menyen du oppretter det under har ingen betydning. Det er kun for ordens skyld. chat.primenetwork.net er en enkeltstående server og tilhører ikke noen av irc nettverkene. Lag en ny gruppe og legg til serveren der, eller legg den til under alle og ingen :-) "..............." 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.