morsan Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Ungen fikk saft der i går! Og vi som uttrykkelig har sagt at det bare er lov å gi saft til grøten på julaften. Hva synes dere: Skal jeg bryte kontakten med svigermor? Alle vet jo hvor skadelig det er for ungene med alt dette sukkeret! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tigertrollet Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Det der må helt klart grense til barnebarn-forbud for svigermor, ja! Makan til neglisjering av oppdragelse og mangel på respekt.. Det verste er vel av svigermor styrket sin posisjon overfor barnebarnet? *flirer* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Send alle fremtidige tannlege regninger (også for barnenes barn) til henne, og trekk henne i retten for "mentale lidelser"! ;-) Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 26. september 2002 Forfatter Del Skrevet 26. september 2002 Send alle fremtidige tannlege regninger (også for barnenes barn) til henne, og trekk henne i retten for "mentale lidelser"! ;-) Med vennlig hilsen Ja, det er ingenting annet å gjøre. Makan, altså! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 26. september 2002 Forfatter Del Skrevet 26. september 2002 Det der må helt klart grense til barnebarn-forbud for svigermor, ja! Makan til neglisjering av oppdragelse og mangel på respekt.. Det verste er vel av svigermor styrket sin posisjon overfor barnebarnet? *flirer* ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kie Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 *LOL* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solsikke Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Hehehe, den var morsom. Jeg går utfra at det var en spøk. Om det ikke var en spøk, har du ett stort problem 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zirine Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Hvis du må betale for saften så må du definitivt bryte med henne. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Line Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Dette er bare tull, håper jeg... Ellers synes jeg du skal gjøre noe med deg selv isteden! Litt saft skader ikke, så lenge tennene blir pusset! Geez....... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Line Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Dette er bare tull, håper jeg... Ellers synes jeg du skal gjøre noe med deg selv isteden! Litt saft skader ikke, så lenge tennene blir pusset! Geez....... ....og ja, jeg ER trøtt Hehe... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tullmaja Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 hehehehehehe *morsomt* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 26. september 2002 Forfatter Del Skrevet 26. september 2002 Hehehe, den var morsom. Jeg går utfra at det var en spøk. Om det ikke var en spøk, har du ett stort problem Ble litt inspirert av snop i barnehage-tråden, serru! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solsikke Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Ble litt inspirert av snop i barnehage-tråden, serru! :-) Hehe, det var det jeg regnet med da Bra du ikke er av disse overhysteriske mødrene da 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kåre Kverrulant Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 ) *LOL* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nanna Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Ja, dette er helt klart grunn til å bryte kontakten med svigermor. Syns du skal skille deg i samme slengen, for mannen din kommer antageligvis til å utvikle diabetes i ung alder. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.