Gå til innhold

Sammen med venner...

Gjest Er jeg en taus kjip venn?

Anbefalte innlegg

Gjest Er jeg en taus kjip venn?

...jeg sliter rett og slett.

Forrige helg hadde vi besøk av et vennepar. Vi damer ender som regel sammen og mennene finner på sitt.

Jeg har ikke noe å fortelle, eller si. (er 30). Hva finner dere på å si?

Det blir liksomt så taust. Følte jeg burde ha noe spennende å si til enhver tid. jeg ender alltid opp med å spørre vennene mine om ting og de forteller. Jeg klarer ikke finne på å si noe selv...

Er jeg helt bak mål eller? kanskje jeg bare stresser og at man ikke nødvendigvis MÅ si noe, men bare være sammen.

Tar jeg feil nå eller. Vil så gjerne være en god venn. Men hvordan?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du det sånn med alle vennene dine eller er det med de som du treffer sporadisk?

Det er jo ikke alle man har så mye til felles med (f.eks. koner til mannens kompiser) nødvendigvis.

Da snakker man om været og denslags ting.

Det er kanskje nettopp småpraten du synes er vanskelig.

Er det ikke noe som engasjerer deg da?

Du er vel en dame med egne meninger:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...