Gå til innhold

manglende sexlyst


Gjest hjelp manglende sexlyst!

Anbefalte innlegg

Gjest hjelp manglende sexlyst!

Jeg er en jente på 23 år som har vært gift i 1 år. Vi har vært kjærester i fire år. Begynte med sex

nesten med en geng vi ble kjærester, og hadde det 1-2 ganger i uken de 2 1/2 første årene. Så

hadde vi et opphold på 1/2 år for at det skulle bli mer spennende når vi giftet oss. Når vi ble gift

begynte jeg med p-piller, og vi sluttet nesten å ha sex. Jeg har nesten aldri lyst lenger. Har ikke

behov for sex og får liksom aldri lyst. Vi har prøvd flere ganger, men da blir jeg ikke spesielt våt.

Det fører til at jeg neste gang bare blir enda reddere for å ikke bli våt/vid, og får nærmest

prestasjonsangst. Min mann blir frustrert for han har jo like lyst som før. Vi har det ellers bra. Men

dette er jo sååå frustrerende! Håper noen kan hjelpe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest glidekrem

For noen gir det å begynne med p-piller redusert sexlyst. Jeg har selv ikke opplevd dette, men har hørt om flere som har har det samme problemet.

Det at du ikke blir våt, kan du kanskje løse ved å bruke glidekrem. Det får du kjøpt på apoteket eller på kondomeriet.

For at du skal kunne nyte mest mulig av sexen, bør du være rolig og ikke stressa. Slik du skriver, at du får prestasjonsangst. Hva om dere tar et langt Vorspiel? F.eks dere kan dusje sammen. Det er ganske så sexy med nakne, våte kropper, synes jeg.

Får det deg til å bli litt roligere og avslappet dersom dere har hele soverommet fullt av stearinlys?

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta dette opp med legen din neste gang du har time. Å bytte p-piller kan muligens være det som behøves? Vet om fler som har fått redusert sex-lyst av visse p-piller, men at den har kommet tilbake ved bruk av et annet merke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...