Gå til innhold

software til webcam

smurf78

Anbefalte innlegg

har kjøpt webcam og installert softwaren som fulgte med. Den heter image et eller annet fra logitech, Oversiktlig og fin, men hvis man skulle broadcaste live måtte man inn på en url og bestemme spilletid, og brukerne må ha real player. Derfor lasta jeg ned flere andre. Men den som virker best er windows media encoder. Alt virker som det skal (trodde jeg). Får opp bildet , kan encode osv. Har fått opp en url (min ip) og port hvor jeg kan broadcaste. Men når jeg skriver inn url'en finner jeg ingenting der. Ikke noe bilde eller video. Virker som den ikke klarer å broadcaste selvom alt er stilt inn riktig (tror jeg). Noen som vet hva som kan være galt, eller evnt. som vet om andre programmer som er BRA. Dvs. hvor man ikke trenger egen webside osv, men hvor man bare skriver inn ip'en?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...