Gå til innhold

Nå er det slutt....

Gjest Dipsey

Anbefalte innlegg

JA, NÅ ER DET SLUTT!!

(IGJEN!!)

JO, MED DEN F")/A RØYKEN!!

Har jo drivet å smugrøyket nå siden vi startet på forrige forsøk. Men nå er det jammen meg slutt! Nå er jeg nede i ca 1-5 røyk om dagen, og det er jo ikke ille!

Men, nå skal jeg ned til ca 0 om dagen.. :o) Det er jo bedre å gjøre det nå, ei lita stund før neste forsøk, enn å gjøre som sist rett før forsøket! ikke sant vel? eller?

Prøvelsene blir store, i kveld er det Tupperware party, og i morgen er det bursdagsparty... så det å være sosial samtidig blir ikke helt lett, men jeg skal, jeg skal, og jeg vet at jeg kan..

Bort med den stinkende røyken som misfarger tenner!(mine er enda hvite) hehe, og som lukter vondt av klær og hår.

Sånn, måtte bare skrive litt! Måtte få det ut! Og nå var det gjort!

Røykfri kos fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt enig!!! Bort med den!!! Tenk når du blir gravid, da må du jo slutte uansett, og med spebarn i huset kan man jo ikke røyke....

Trenger du støtte og oppmuntring, så bare hyl. Vi kommer med en gang og sier "så flink du er!"

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Silvana1365380201

BRA!!!

Husk at mulighetene for å BLI GRAVID også bedrer seg når du ikke røyker. Veldig bra at du har kommet så langt, og det er klart du klarer det siste!!!

Jeg synes faktisk det er fantastisk at noen er bevisste på dette og slutter FØR de blir gravide, for jeg er en av de som blir utrolig provosert av gravide med en røyk i hånda og i bilen osv.... (barnemishandlere!)

Dersom du trenger støtte er det bare å skrike ut, vi skal som Albertine sier fortelle deg hvor flink du er.

Finnes jo også kontakttelefoner for folk som trenger hjelp ved slutting, men det ser jo ut som du har kommet så langt og er så sta som du MÅ at du klarer det selv.

FLOTT Dipsey, stå på!!! Røykfri er fantastisk!

Skjønner at det er noen utfordringer der ute som "lurer", men dette fikser du!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...