Luska Skrevet 27. september 2002 Skrevet 27. september 2002 Hei! Jeg fant en link til siden din med oppskrift på sjokoladekake i langpanne. Tenkte jeg skulle prøve den i helga. Lurer på en ting. Med langpanne, menes da en stor en, altså en i samme str. som vanlige stekeplater? Eller er det en halv str. av denne? Begge deler finnes jo. Jeg mener, hvis oppskrifta er beregnet på den minste, så blir det vel litt feil å bruke den i den største? *uerfaren sjokoladekakebaker* ) 0 Siter
birdie Skrevet 27. september 2002 Skrevet 27. september 2002 Hehe - når du ser røra vil du ikke være i tvil..! (det er til stor panne, ja) Skal forøvrig bake den i dag, jeg! Skal bare.. først. ;o) 0 Siter
Luska Skrevet 27. september 2002 Forfatter Skrevet 27. september 2002 Hehe - når du ser røra vil du ikke være i tvil..! (det er til stor panne, ja) Skal forøvrig bake den i dag, jeg! Skal bare.. først. ;o) Hehe, takk for svar! Så jeg bør lage røra i den største bollen min altså! Men jeg må vente med å lage kaka til mannen min kommer hjem fra elgjakt, for han har tatt med seg kaffetrakteren, så jeg får ikke lagd kaffe til glasuren! ) 0 Siter
laban Skrevet 27. september 2002 Skrevet 27. september 2002 Hehe, takk for svar! Så jeg bør lage røra i den største bollen min altså! Men jeg må vente med å lage kaka til mannen min kommer hjem fra elgjakt, for han har tatt med seg kaffetrakteren, så jeg får ikke lagd kaffe til glasuren! ) Beklager at jeg blander meg inn, men hvis du har filterpapir, kaffe, kokende vann og litt tålmodighet (evt. en trakt eller sil), kan du vel lage litt kaffe uten trakter? 0 Siter
Luska Skrevet 27. september 2002 Forfatter Skrevet 27. september 2002 Beklager at jeg blander meg inn, men hvis du har filterpapir, kaffe, kokende vann og litt tålmodighet (evt. en trakt eller sil), kan du vel lage litt kaffe uten trakter? Hehe, tenkte ikke på at det går an. Men så klart kan jeg prøve på det. ) Oppfinnsomheten forsvant da gravidhormonene kom... 0 Siter
Gjest Pås Skrevet 27. september 2002 Skrevet 27. september 2002 Kan du ikke legg ut lenken med alle oppskriftene? Har brukt den før, men finner den ikke igjen! mvh 0 Siter
Gjest husmorbirdie Skrevet 27. september 2002 Skrevet 27. september 2002 Hehe, tenkte ikke på at det går an. Men så klart kan jeg prøve på det. ) Oppfinnsomheten forsvant da gravidhormonene kom... Pulverkaffe, Luska - pulverkaffe! (selvfølgelig ikke fra Nescafé, dog.. *komme nanna i forkjøpet*) 0 Siter
birdie Skrevet 27. september 2002 Skrevet 27. september 2002 Kan du ikke legg ut lenken med alle oppskriftene? Har brukt den før, men finner den ikke igjen! mvh http://home.no.net/birgitf/oppskrifter.htm 0 Siter
Gjest Pås Skrevet 27. september 2002 Skrevet 27. september 2002 http://home.no.net/birgitf/oppskrifter.htm Takk, har nå lagt den i favorittlisten! mvh 0 Siter
Luska Skrevet 27. september 2002 Forfatter Skrevet 27. september 2002 Pulverkaffe, Luska - pulverkaffe! (selvfølgelig ikke fra Nescafé, dog.. *komme nanna i forkjøpet*) Gidder da for pokker ikke å gå til innkjøp av pulverkaffe heller da. Får bomme litt kaffe av naboen i verste fall! ) 0 Siter
nanna Skrevet 27. september 2002 Skrevet 27. september 2002 Pulverkaffe, Luska - pulverkaffe! (selvfølgelig ikke fra Nescafé, dog.. *komme nanna i forkjøpet*) *geipe litt* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.