dolly Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Er ute etter å finne antall innbyggere i en by i Kina. Noen som vet hvor jeg kan finne det ? Takk for svar 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luska Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Prøv www.caplex.net 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knappologen Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Prøv www.caplex.net Har vært litt opptatt av det samme. Ville gjerne se befolkningsutviklingen i Norge gjennom de siste 50-100 årene. Prøvde meg på Statistisk sentralbyrå (www.ssb.no) men der er det litt uoversiktlig synes jeg. Finnes det noe sted man kan lese statistikk over global befolkningsutvikling over veldig lang tid ? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Har vært litt opptatt av det samme. Ville gjerne se befolkningsutviklingen i Norge gjennom de siste 50-100 årene. Prøvde meg på Statistisk sentralbyrå (www.ssb.no) men der er det litt uoversiktlig synes jeg. Finnes det noe sted man kan lese statistikk over global befolkningsutvikling over veldig lang tid ? Hei, Du skriver: "Finnes det noe sted man kan lese statistikk over global befolkningsutvikling over veldig lang tid ?" Forsøk hos FN (www.un.org) - de har nok en "avdeling" for slikt. Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knappologen Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Hei, Du skriver: "Finnes det noe sted man kan lese statistikk over global befolkningsutvikling over veldig lang tid ?" Forsøk hos FN (www.un.org) - de har nok en "avdeling" for slikt. Med vennlig hilsen Takk. Kommer antagelig ikke lenger tilbake enn til ca. 1800. Noe før det ser ut til å være vanskelig å finne. Skulle vært interessant å bruke minste kvadraters metode med eksponentiell tilpasning på disse tallene. Avvik kan antagelig skyldes kriger, epedimier (rett stavet ?) og nye medisiner. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.