Gå til innhold

Herpes

Gjest pht

Anbefalte innlegg

Hei, for en del måneder siden fikk jeg noen utslett på penis, ettersom min kjæreste hadde herpes munnsår da og utførte oralsex på meg i den perioden og utslettene/vortene jeg fikk var svært lik herpes beskrivelsen har jeg selv konkludert med at det er herpes. Dette og fordi jeg gjenntatte ganger med jevne mellomrom får disse utslettene.. Det jeg lurer på er om jeg må til lege for å få medisin som forebygger dette ?? I så tilfelle kan jeg gå til en almennpraktiserende lege, og må jeg gjøre dette når jeg har utbrudd ? Har som sagt hatt disse plagene med mellomrom i noen mnd. har kviet meg for å gå til lege, men nå begynner jeg å gå lei av smertene sårene medfører. Smører dem inn med zinksalve.. Hvilke prøver tar evt en lege, og hvordan medisiner kan man få/behandling ?

Er litt uvitende om dette, men det er litt irriterende å få utbrudd et par ganger i mnd.

Håper på snarlig svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kom deg til legen så fort som mulig! Det kan sette seg infeksjon i sårene..

Les mer her:

http://www.nettdoktor.no/sykdommer/Fakta/herpesgenitalis.htm

Jo, bør vel dra til lege, men når du sier infeksjon, hva legger du i det ? Liksom, sårene er jo der uansett..

Har kjøpt en salve på apotek som de mente kunne brukes..Lassars pasta het den visst...Men takk for svar i alle fall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...