tjaha Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Hei! Skal installere et Logitech QuickCam, men får en feilmelding når jeg starter installeringen, nemlig at det ikke finnes noen USB-port som fungerer! Det er jo merkelig, har i alefall to USB-porter så vidt jeg kan se. Hva skal jeg gjøre?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
citoyen Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Det kan hende at USB-portene ikke er aktivert i BIOS. Nøyaktig hvordan du aktiverer dem varierer fra hovedkort til hovedkort, skal du inn og gjøre endringer i BIOS kan det være greit å ha med seg en som har gjort det før. Gjør man noe feil der kan man risikere at maskinen ikke vil virke skikkelig etterpå. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AlphaOne Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Du må innstallere programvaren først. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
citoyen Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Du må innstallere programvaren først. Det er jo det vedkommende prøver på jo 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AlphaOne Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Det er jo det vedkommende prøver på jo Ækk'e sikker på det.. 4 av 10 putter usb'n i først ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tiliti Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Så lenge du ikke kjører xp og har et av de VIA-hovedkortene der USB-portene ikke takler xp, så lurer jeg på om usb-portene sitter på et eget kort eller på selve hovedkortet? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tjaha Skrevet 28. september 2002 Forfatter Del Skrevet 28. september 2002 Ækk'e sikker på det.. 4 av 10 putter usb'n i først ) Jeg prøver å installere SW-en først, ja! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tjaha Skrevet 28. september 2002 Forfatter Del Skrevet 28. september 2002 Det kan hende at USB-portene ikke er aktivert i BIOS. Nøyaktig hvordan du aktiverer dem varierer fra hovedkort til hovedkort, skal du inn og gjøre endringer i BIOS kan det være greit å ha med seg en som har gjort det før. Gjør man noe feil der kan man risikere at maskinen ikke vil virke skikkelig etterpå. Takk skal du ha. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.