Gå til innhold

Glad i katter?

Juliane1365380384

Anbefalte innlegg

Juliane1365380384

En oppfordring til alle som er glade i katter, men ikke vil/kan ha en selv: fjernadopter en hjemløs katt!!

Det koster kr. 50 pr måned. Sjekk denne adressen og klikk på Medlem/Fjernadopter:

http://www.dooa.no/

For å bli inspirert: Klikk på Adopter for å se bilder og lese historiene til alle de nydelige kattene!

(Til alle som synes dette høres ut som en skikkelig dustebruk av penger: fjeradopter et menneskebarn istedet, davel.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Carisma1365380365

Skjærer meg i hjerte at dyr blir forlatt. Jeg har en pus selv, og å forlate den er _helt_ utenkelig.

Oppfordrer andre til å adoptere et kjæledyr! Det er medisin, godt selskap og god terapi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå får vel Sør hjerteinfarkt hvis han får se dette. Før jeg ga femti kroner til et katteskinn ville jeg heller spandere en halvliter øl på bygdas drukkenbolt.

Oppe i en fjordarm svømmer det seks tonn stearinlys rundt med en gjeng nolduser hengende i «kjølvannet» som det skulle være Mel Gibson i badebukse, og all verdens naturromantikere sitter som linselus, klar til å tale hvalens sak.

Våkn opp, folkens, skyt kattene og denne verdiløse hvalskrotten og spenn heller penga på en sulten unge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juliane1365380384

Nå får vel Sør hjerteinfarkt hvis han får se dette. Før jeg ga femti kroner til et katteskinn ville jeg heller spandere en halvliter øl på bygdas drukkenbolt.

Oppe i en fjordarm svømmer det seks tonn stearinlys rundt med en gjeng nolduser hengende i «kjølvannet» som det skulle være Mel Gibson i badebukse, og all verdens naturromantikere sitter som linselus, klar til å tale hvalens sak.

Våkn opp, folkens, skyt kattene og denne verdiløse hvalskrotten og spenn heller penga på en sulten unge!

Ingen ting i veien for å gjøre begge deler, da! Både hjelpe fattige barn OG dyr.

Dessverre er det mange som tenker som deg, og dermed går det utrolig mange dyr rundt og lider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hold smella *flisepikk* :P

Selvfølgelig skal vi hjelpe både mennesker og dyr til et verdig liv,det ene går faktisk ikke foran det andre,din kyniker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen ting i veien for å gjøre begge deler, da! Både hjelpe fattige barn OG dyr.

Dessverre er det mange som tenker som deg, og dermed går det utrolig mange dyr rundt og lider.

De dyrene som avlives på en human måte lider ikke. Jeg synes bare ikke ressursbruken står i forhold til gevinsten når det gjelder disse hjemløse kattene.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=:p :P :p' timestamp='1033140098' post='1367839]

Hold smella *flisepikk* :P

Selvfølgelig skal vi hjelpe både mennesker og dyr til et verdig liv,det ene går faktisk ikke foran det andre,din kyniker!

*Sjokkert*

Flisepikk...kyniker??? For en forferdelig ting å si! Eier du ikke folkeskikk?

Som jeg sa til en annen her inne, dette er feil bruk av ressurser, og dyr som avlives på en human måte lider ikke.

Takk for idag

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Sjokkert*

Flisepikk...kyniker??? For en forferdelig ting å si! Eier du ikke folkeskikk?

Som jeg sa til en annen her inne, dette er feil bruk av ressurser, og dyr som avlives på en human måte lider ikke.

Takk for idag

Mvh

*klukkklukk*Så der rannt begeret over for kverulanten :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=:p :P :p' timestamp='1033141863' post='1367887]

*klukkklukk*Så der rannt begeret over for kverulanten :-)

Det skal nok mere til. Etter å ha vært en tid på diverse tvilsomme nettsteder har jeg blitt immun mot denslags. Men jeg humrer litt ved tanken på at du trodde du hadde fått til noe.

;^)

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juliane1365380384

De dyrene som avlives på en human måte lider ikke. Jeg synes bare ikke ressursbruken står i forhold til gevinsten når det gjelder disse hjemløse kattene.

Mvh

Jeg skjønner poenget ditt. Men det blir for lettvint bare å avlive dyr som folk ikke vil ha lenger! Forøvrig er det svært mange innen dyrevern som jobber frivillig, og da går det ikke utover dine sure skattepenger heller.

Hva med litt mer respekt for alle som kryper rundt på planeten vår, ikke bare menneskene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner poenget ditt. Men det blir for lettvint bare å avlive dyr som folk ikke vil ha lenger! Forøvrig er det svært mange innen dyrevern som jobber frivillig, og da går det ikke utover dine sure skattepenger heller.

Hva med litt mer respekt for alle som kryper rundt på planeten vår, ikke bare menneskene?

Hei,

Men disse frivillige kunne jo jobbe frivillig for fjernadopsjon...???

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Moderator

Hei,

Med vennlig hilsen

Igjen Sør, kan du slutte å kverulere og heller begynne å diskutere? Dessuten kan du holde deg til temaet i tråden, så blir det ikke så mye å slette. Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er glad i både katter og hunder, men tenker i dette tilfelle at hvis en vil hjelpe hjemløse katter, kan en jo ta en til seg.

det må vel være bedre.

Skal lese innlegget om fjernadoptering nå, burde vel lest det før jeg svarte her.

Hilsen.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igjen Sør, kan du slutte å kverulere og heller begynne å diskutere? Dessuten kan du holde deg til temaet i tråden, så blir det ikke så mye å slette. Takk!

You've got mail, hvor jeg ber om en forklaring på hvordan...

Hei,

Med vennlig hilsen

- Sør

... kan beskrives som "kverulere"...

Jeg ser frem til en god forklaring.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Med vennlig hilsen

- Sør

Med vennlig hilsen

Å spørre hvordan dine innlegg kan oppfattes som kverulerende, bekrefter i seg selv din kverulerende psyke.

Når det er sagt, synes jeg det er leit med denne slettingen. Jeg hadde sett fram til å slenge litt dritt til deg, og få diskutert din skamløse dobbeltmoral.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i huleste får Sør alltid sånne sure oppstøt fra webmaster? Har vel kanskje ikke sett alle tidligere innlegg fra samme, men dette kunne vel ikke bli oppfattet som kverulerende, eller?

Lite å gjøre i kveld, webbis??

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moderator

Hei,

Med vennlig hilsen

- Sør

Med vennlig hilsen

Når du ikke kan holde deg til å diskutere det temaet tråden _faktisk_ har, og når du bare kverulerer og drar inn et annet tema _du_ synes er viktigere, kan du heller la være å delta i slike diskusjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du ikke kan holde deg til å diskutere det temaet tråden _faktisk_ har, og når du bare kverulerer og drar inn et annet tema _du_ synes er viktigere, kan du heller la være å delta i slike diskusjoner.

Fjernadopsjon er faktisk nevnt i tidligere innlegg. Så det så.

Kom ut å slåss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...