Gå til innhold

når trenger man psykolog?


Gjest nickelina

Anbefalte innlegg

Gjest nickelina

jeg er en jente som hele tiden streifer med tanken om å gå til psykolog..i grunn er tanken mest at kanskje jeg trenger det..har behov for det...men så slår jeg det bort med at en psykolog kan ikke hjelpe meg...

det er de og de tingene som må ordnes..så blir følelseslivet mitt også bra...nå snakker jeg om ytre konkrete ting som kontroll over mat og kropp,kontroll over egen økonomi, å bli sosial ikke være avvisende mot venner og familie ,ikke dyrke sin egen tristhet,

slike ting..jeg tror at når jeg får orden på det da vilj eg ikke ha den endeløse tristheten i meg...

synes legen jeg har fornuftig tankegang?er resonnementet mitt rimelig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Nils Havard Dahl

Dine tanker om at du trenger en behandler for å få mer orden på følelseslivet ditt høres svært fornuftige ut.

Du begynner med å gå til allmennlegen din. Denne kan henvise deg til videre behandling.

Vennlig hilsen psykiater

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...