tieto Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Hei! Jeg etterlyser 2 blå meldinger jeg ) Demio? Har du testet?? Bobla, Cemi og Juliet2: Skal dere teste dere i helgen?? Lykke til alle sammen!! Sender en orkan med blått støv deres veg! Klem fra 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cemi Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Hei Tieto, Koselig og bli etterlyst her på dol.Jeg tenker jeg skal teste etter helgen jeg,er redd for å gjøre det for tidlig så tenker det blir testing den 1 oktober. Når skal du teste? Dette blir spennende,har veldig humørsvingninger om dagen nå....hihi. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bobla1365380358 Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 hei tieto! tusen takk for at du tenker på meg(oss)!! når det gjelder testing, så skal jeg ta blod 30/9, men jeg kommer til å teste søndag(29/9), slik at jeg ikke får den ekle overraskelsen jeg fikk sist. hvordan går det med deg? når tenkte du å teste? du er jo kun få dager etter meg...(c: riktig god helg til alle DOL'ere!! klem 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliet2 Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 Hei Tieto Nei skal ikke teste i helga, må nok vente litt lenger ja. Orkanen av blått støv mottas med takk. Husk nå å beholde nok til deg selv. :-) Idag har jeg skikkelige mensmurringer så humøret er ikke på topp. Ble nemmelig litt opptimist i går, fikk noen kviser og det pleier jeg slett ikke ha. Blir litt hormonelt smågal av alt dette styret. Lykke til alle dere andre sprayere, stikkere, rugere og gravide... God helg!!! Klem fra 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
demio Skrevet 29. september 2002 Del Skrevet 29. september 2002 Hei Tieto, Koselig og bli etterlyst her på dol.Jeg tenker jeg skal teste etter helgen jeg,er redd for å gjøre det for tidlig så tenker det blir testing den 1 oktober. Når skal du teste? Dette blir spennende,har veldig humørsvingninger om dagen nå....hihi. Takk for at du tenker på meg!! Dessverre gikk det galt på dette 4.forsøket også. Er deprimerte både min mann og jeg. Vi orker ikke flere forsøk på lenge, om det enn blir flere. Men, jeg krysser fingrene for alle dere andre her på forumet! Du da, Tieto: Har du testet? Jeg håper virkelig at DU lykkes med dette forsøket ditt!! Trist klem fra 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tieto Skrevet 29. september 2002 Forfatter Del Skrevet 29. september 2002 Takk for at du tenker på meg!! Dessverre gikk det galt på dette 4.forsøket også. Er deprimerte både min mann og jeg. Vi orker ikke flere forsøk på lenge, om det enn blir flere. Men, jeg krysser fingrene for alle dere andre her på forumet! Du da, Tieto: Har du testet? Jeg håper virkelig at DU lykkes med dette forsøket ditt!! Trist klem fra Hei... Uff.. dette var leit... ta godt vare på hverandre i tiden som kommer. Det er en forferdelig prosess dette her... Stor trøsteklem fra 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.