Gå til innhold

Demio, Bobla, Cemi, Juliet2 m.fl.

tieto

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg etterlyser 2 blå meldinger jeg :o)

Demio? Har du testet??

Bobla, Cemi og Juliet2: Skal dere teste dere i helgen??

Lykke til alle sammen!! Sender en orkan med blått støv deres veg!

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Tieto,

Koselig og bli etterlyst her på dol.Jeg tenker jeg skal teste etter helgen jeg,er redd for å gjøre det for tidlig så tenker det blir testing den 1 oktober.

Når skal du teste?

Dette blir spennende,har veldig humørsvingninger om dagen nå....hihi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bobla1365380358

hei tieto!

tusen takk for at du tenker på meg(oss)!!

når det gjelder testing, så skal jeg ta blod 30/9, men jeg kommer til å teste søndag(29/9), slik at jeg ikke får den ekle overraskelsen jeg fikk sist.

hvordan går det med deg? når tenkte du å teste? du er jo kun få dager etter meg...(c:

riktig god helg til alle DOL'ere!!

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Tieto

Nei skal ikke teste i helga, må nok vente litt lenger ja.

Orkanen av blått støv mottas med takk. Husk nå å beholde nok til deg selv. :-)

Idag har jeg skikkelige mensmurringer så humøret er ikke på topp. Ble nemmelig litt opptimist i går, fikk noen kviser og det pleier jeg slett ikke ha. Blir litt hormonelt smågal av alt dette styret.

Lykke til alle dere andre sprayere, stikkere, rugere og gravide...

God helg!!!

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Tieto,

Koselig og bli etterlyst her på dol.Jeg tenker jeg skal teste etter helgen jeg,er redd for å gjøre det for tidlig så tenker det blir testing den 1 oktober.

Når skal du teste?

Dette blir spennende,har veldig humørsvingninger om dagen nå....hihi.

Takk for at du tenker på meg!!

Dessverre gikk det galt på dette 4.forsøket også. Er deprimerte både min mann og jeg. Vi orker ikke flere forsøk på lenge, om det enn blir flere. Men, jeg krysser fingrene for alle dere andre her på forumet! Du da, Tieto: Har du testet? Jeg håper virkelig at DU lykkes med dette forsøket ditt!!

Trist klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at du tenker på meg!!

Dessverre gikk det galt på dette 4.forsøket også. Er deprimerte både min mann og jeg. Vi orker ikke flere forsøk på lenge, om det enn blir flere. Men, jeg krysser fingrene for alle dere andre her på forumet! Du da, Tieto: Har du testet? Jeg håper virkelig at DU lykkes med dette forsøket ditt!!

Trist klem fra

Hei...

Uff.. dette var leit... ta godt vare på hverandre i tiden som kommer. Det er en forferdelig prosess dette her...

Stor trøsteklem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...