vin Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Fy fasan så trøtt jeg er for tida ! Råd til meg? Kom ann nå , få noe til å vekke meg! Gubben kommer hjem snart og jeg tenkte at jeg skulle overraske han med å være skikkelig opplagt i kveld ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rufsetufsa Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 BØØØØØØØØØØØ!!! -Nå tenker jeg du skvatt!? Våknet du da? :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vin Skrevet 27. september 2002 Forfatter Del Skrevet 27. september 2002 BØØØØØØØØØØØ!!! -Nå tenker jeg du skvatt!? Våknet du da? :-) Sallan!! *hopper i taket her jeg sitter* Ehhhh. rask du er da ... Hjalp bittelitt *s* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rufsetufsa Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Sallan!! *hopper i taket her jeg sitter* Ehhhh. rask du er da ... Hjalp bittelitt *s* Forslag nummer to: Vi kan herpe noen tråder med kaffevås og annet vås...? :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vin Skrevet 27. september 2002 Forfatter Del Skrevet 27. september 2002 Forslag nummer to: Vi kan herpe noen tråder med kaffevås og annet vås...? :-) Uff...nei nå er han på vei hjem , så jeg får hive meg i dart spillinga og se om det funker! Kaffe....ja hvorfor kom jeg ikke på det?! Og sex skal visst også virke oppkvikkende på oss jenter *s* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rufsetufsa Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Uff...nei nå er han på vei hjem , så jeg får hive meg i dart spillinga og se om det funker! Kaffe....ja hvorfor kom jeg ikke på det?! Og sex skal visst også virke oppkvikkende på oss jenter *s* Sex når mannen ikke er hjemme? Får du hjelp av naboen da? :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vin Skrevet 27. september 2002 Forfatter Del Skrevet 27. september 2002 Sex når mannen ikke er hjemme? Får du hjelp av naboen da? :-) Sexleker , du vet ...sant? Er jo sex det også vettu!!! ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Hei! Legen din ringte til meg ved en feiltagelse. Så jeg lovte å bringe videre beskjeden: Testen din viser at du er gravid med TRILLINGER! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BettyBlue Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Stikk innom en kaffebar og ta en dobbel kaffe latte, eller en dobbel espresso. Hvis du ikke har slike rundt deg der du bor, lag det selv! Masse kruttsterk kaffe sammen med varm melk, strø litt kanel over og drikk. Så går du en kjapp tur! Eller setter på det kuleste sangen du vet om på anlegget, som får deg til å trippe dansende rundt. Dette skulle gjøre susen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rufsetufsa Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Hei! Legen din ringte til meg ved en feiltagelse. Så jeg lovte å bringe videre beskjeden: Testen din viser at du er gravid med TRILLINGER! Han sa vel etterpå at han hadde sett feil, det var sekslinger! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vin Skrevet 27. september 2002 Forfatter Del Skrevet 27. september 2002 Hei! Legen din ringte til meg ved en feiltagelse. Så jeg lovte å bringe videre beskjeden: Testen din viser at du er gravid med TRILLINGER! Jezus... Er det noen som vil ta over her litt? Døh...det er stygt og skremme folk slikt! Fy på deg ;o( 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Han sa vel etterpå at han hadde sett feil, det var sekslinger! Ja det stemmer, takk for påminnelsen! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rufsetufsa Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Sexleker , du vet ...sant? Er jo sex det også vettu!!! ;o) Står de linet opp på hylla sortert etter farge og størrelse? Ikke? Da har du noe å gjøre. ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carlina Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Står de linet opp på hylla sortert etter farge og størrelse? Ikke? Da har du noe å gjøre. ;-) Hmmm...ikke ett dumt tidsfordriv.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tigertrollet Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Hmmm...ikke ett dumt tidsfordriv.... Har du dem i glassmonter på veggen eller i reolen i stua? Sorteres etter regnbuens farger. Og sølv før gull. Dildoer før vibratorer. Og en resirkuleringsdunk til brukte duracel-batterier til slutt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rufsetufsa Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Har du dem i glassmonter på veggen eller i reolen i stua? Sorteres etter regnbuens farger. Og sølv før gull. Dildoer før vibratorer. Og en resirkuleringsdunk til brukte duracel-batterier til slutt. Hvor mange montere eller hyller har du, Tigertøs? :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tigertrollet Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Hvor mange montere eller hyller har du, Tigertøs? :-) Jeg har reolen inndelt i fire seksjoner hvorav innholdet er sortert etter kriteriene som jeg oppga til Carlina. Sexbøkene er i hylla under sammen med de tre siste årgangene av Cupido. *s* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rufsetufsa Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Jeg har reolen inndelt i fire seksjoner hvorav innholdet er sortert etter kriteriene som jeg oppga til Carlina. Sexbøkene er i hylla under sammen med de tre siste årgangene av Cupido. *s* Og du lurer på hvorfor du er singel? *ler* Det er nok ikke bikkja som skremmer mannfolka, nei... :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tigertrollet Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Og du lurer på hvorfor du er singel? *ler* Det er nok ikke bikkja som skremmer mannfolka, nei... :-) høh....*ser forvirra ut* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.