Gå til innhold

Irriterende visdomstann

Gjest Windsong

Anbefalte innlegg

Au og argh. Har en visdomstann som er i ferd med å presse seg ut, og det er ikke smertefritt. Har tannlegetime kommende onsdag, men jeg lurer på om det kanskje er litt lenge å vente. Synes liksom det har forverret seg litt de siste dagene, så om det fortsetter å gjøre det fra til onsdag vil jeg neppe få det behagelig.

Er det noen der ute som er vise på visdomstenner? Er det noe spesielt jeg bør være obs på, og evt. søke akutthjelp for? Finnes det noe form for tannlegevakt i Bærum?

På forhånd takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan gå betennelse i roten (spesielt i underkjeven) selv om den ikke har kommet fram enda.

Ring legevakten hvis det blir for ille og du mååååå få gjort noe -de har tlfnr til tannlegevakt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stikk til tannleggen for å bli kvitt faenskapet. Det eneste han gjør er å svinge kniven og tanga litt.

Og på kalkisen for å finne ut hvor mye du skylder ham... :)

Det er ikke så ille å trekke visdomstenner, men når tannlegen får ny-yacht-blikket mens han ymter om at "denne tanna har du da ikke bruk for" - ja, da er det bare å lene seg tilbake i stolen og håpe at lønna har kommet inn på konto.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...