Gå til innhold

Nygift hilsen fra Molli i Madrid ! :-)

Anbefalte innlegg

EN hilsen fra Molli i Madrid - nygift og med DIGRE vannblemmer paa begge bena!!

Verden gaar fremover, og Madrid er full av internettkafeer - til og med hotellet vaart har et par ! :-) Tastaturet mangler selvfolgelig de tre siste bokstavene i det norske alfabetet, men det lar seg vel lese fordet! *he-he* Jeg har betalt for en halvtimes bruk, og etter at jeg hadde sjekket mail maatte jeg inn hit litt! :-)

Jeg sitter her, og har vaert gift i ca seks timer. Den helt store forskjellen kan jeg ikke si vi har merket, men :-) Gubben fikk litt taarer i oynene da han svarte ja i dag, og fortet seg aa kremte litt etterpaa :-)

Madrid ville tatt ukesvis aa faa sett skikkelig, men vi har iallefall trasket milevis alt. Resultatet er at jeg sitter her med et gyselig antall vannblemmer fordelt over tottelottene og fottene mine...det er skikkelig vondt, og jeg har begynt aa halte litt. Min egen feil...ville absolutt ha paa sko med haeler i gàar. Og i dag, til kjolen jeg giftet meg i, et annet par med hoye haeler. Nye vannblemmer og gnagsaar oppstod. Naa fikk vannblemmene sine egne vannblemmer..! :-) Jeg vet derfor ikke helt hvordan jeg skal komme meg rundt i morgen, for da staar en tur paa det beromte Prado-museet for tur.

Fort dere og svare meg, jeg er her bare til kl 1945! :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/74525-nygift-hilsen-fra-molli-i-madrid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gratulerer fru Molli! ;-)

...og prøv på apoteket om de har Compeed gnagsårplaster. Det er en geleaktig plastersak som danner ekstra "hud" utenpå gnagsårene. Ellers må du få gubben til å bære deg....

God fornøyelse med resten av Madrid!

G*R*A*T*T*U*L*E*R*E*R*! :-D

Håper bryllypsreisen blir fin!

Har dere fått tatt bilder da?

Jada ! Den ene av damene pàa ambassaden ble med ut i hagen og tok noen bilder av oss sammen. Saa gikk vi til Retiro-parken, der et svensk par tok noen bilder av oss. Jeg har selvutloser pàa kameraet, saa vi tok et par bilder paa det viset ogsaa. Og noen hver for oss da, jeg som staar paa en bro med traerne hengende i en bue over meg. Fikk kjopt meg en kjempefin brudebukett av roser forresten :-)

Gratulerer fru Molli! ;-)

...og prøv på apoteket om de har Compeed gnagsårplaster. Det er en geleaktig plastersak som danner ekstra "hud" utenpå gnagsårene. Ellers må du få gubben til å bære deg....

God fornøyelse med resten av Madrid!

Du, greit at han skal bære henne over terskelen til brudesuiten, men nå må dere tenke litt på oss stakkars mannfolka også. Stakkaren kan da ikke drive å bære henne Europa rundt på Sightseeng!!*L*

Annonse

Jada ! Den ene av damene pàa ambassaden ble med ut i hagen og tok noen bilder av oss sammen. Saa gikk vi til Retiro-parken, der et svensk par tok noen bilder av oss. Jeg har selvutloser pàa kameraet, saa vi tok et par bilder paa det viset ogsaa. Og noen hver for oss da, jeg som staar paa en bro med traerne hengende i en bue over meg. Fikk kjopt meg en kjempefin brudebukett av roser forresten :-)

Vaktapoteker er det over alt, gå bare inn og kjøp deg skikkelig gnagsårplaster! Vis frem gnagsåret så får du nok noe som hjelper. :-)

Gratulerer så masse, fru molli! Ønsker dere alt godt og håper dere får en fortsatt fin bryllupsreise! :o)

Ja gratulerer så mye fra meg også, men hvorfor sitter du på en internettcafe når du er nygift?

Dol var det siste jeg tenkte på når vi forlovet oss.

PS. Jeg vil ikke gifte meg, har vært det og det holder. Fy faen(unnskyld språket)

Du ser det vel når du kommer hjem.

Lykke til :-)

Ja gratulerer så mye fra meg også, men hvorfor sitter du på en internettcafe når du er nygift?

Dol var det siste jeg tenkte på når vi forlovet oss.

PS. Jeg vil ikke gifte meg, har vært det og det holder. Fy faen(unnskyld språket)

Du ser det vel når du kommer hjem.

Lykke til :-)

Røyket du da du var nygift ?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...