Gå til innhold

- Perkele!!!!!!!


BettyBlue

Anbefalte innlegg

Åh.... Da jeg endelig skulle sette på videofilmen "Bully" jeg har leid for sjuke-kvelden min, setter den seg HELT FAST inni videospillern min!!!! Får den hverken ut eller i spor!!!

Hva skal jeg gjøre nååååh....!!

Sende videoen til reprasjon og betale mange dagers overleie for filmen!!? Trenger et dugandes mannfolk her!!

*erkefrustrert m/sinnarynke og nedovermunn*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Får håpe for din del at det er en "stueren" film den der Bully (eller hva det nå var) når du skal levere inn videoen til rep. Ellers kan du føle for en rimelig god forklaring:)

*slenger over noen nordnorske banneord som duger i sådanne situasjoner*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der kan du se! Du skulle tatt ut vaffelen før du satte inn filmen...

Det er sikkert katta som har lagt fisken sin der!

(jeg har jo ingen unger som putter vafler inni)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe for din del at det er en "stueren" film den der Bully (eller hva det nå var) når du skal levere inn videoen til rep. Ellers kan du føle for en rimelig god forklaring:)

*slenger over noen nordnorske banneord som duger i sådanne situasjoner*

Jeg kan finne fram det lydopptaket av den nordnorske vaskemaskinmannen fra slutten av åttitallet. Du har vel hørt den? Så kan han banne for meg, og jeg kan gjenta etter han.

Da kanskje jeg blir fornøyd!

Pokkår hellår!! Bully er ikke pårrfilm.... Heldigvis er det snille butikkmenn som har leid den til meg. (nærnegerne). Jeg kan jo servere dem videoen og hele videospillern, så kanskje de reparerer den for meg!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan finne fram det lydopptaket av den nordnorske vaskemaskinmannen fra slutten av åttitallet. Du har vel hørt den? Så kan han banne for meg, og jeg kan gjenta etter han.

Da kanskje jeg blir fornøyd!

Pokkår hellår!! Bully er ikke pårrfilm.... Heldigvis er det snille butikkmenn som har leid den til meg. (nærnegerne). Jeg kan jo servere dem videoen og hele videospillern, så kanskje de reparerer den for meg!?

Hehe, jo jeg har vaskemaskinhistorien. Husker den ble spillt over nærradioen hjemme i nordnorge da den var ny på 80-tallet. *flire*

Ja, lever dem hele driten og les en bok..

Og ikke spør meg om tekniske greier. Alt jeg tar i går til helvete.

Men jeg er god til å bake muffins.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har katten din kommet hjem igjen?

Ja!!

Den kom igjen for tre uker siden, da hadde den vært innelåst i en kjeller i fire døgn!!

(jeg vet ikke om jeg gidder å nevne at kjelleren var min egen)

(det er nemlig veldig mystisk, fordi jeg ropte og lette der flere ganger)

(kanskje den har ligget i koma)

Vi er veldig glade, pus og jeg! Og naboene også, for han er jo en sjarmør!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jo jeg har vaskemaskinhistorien. Husker den ble spillt over nærradioen hjemme i nordnorge da den var ny på 80-tallet. *flire*

Ja, lever dem hele driten og les en bok..

Og ikke spør meg om tekniske greier. Alt jeg tar i går til helvete.

Men jeg er god til å bake muffins.

:-)

Jeg måtte legge ut linken til vaskemaskinmannen jeg (egen tråd).

Jeg skal mekke litt mer med videoen, jeg kan ikke gi meg så lett. Videospillern er bare ett år og greier. Pføy altså.

Trenger en blåbærmuffins.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja!!

Den kom igjen for tre uker siden, da hadde den vært innelåst i en kjeller i fire døgn!!

(jeg vet ikke om jeg gidder å nevne at kjelleren var min egen)

(det er nemlig veldig mystisk, fordi jeg ropte og lette der flere ganger)

(kanskje den har ligget i koma)

Vi er veldig glade, pus og jeg! Og naboene også, for han er jo en sjarmør!

Fint! Det er ikke noe hyggelig når dyr blir borte og man ikke vet hva som har skjedd med dem:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan finne fram det lydopptaket av den nordnorske vaskemaskinmannen fra slutten av åttitallet. Du har vel hørt den? Så kan han banne for meg, og jeg kan gjenta etter han.

Da kanskje jeg blir fornøyd!

Pokkår hellår!! Bully er ikke pårrfilm.... Heldigvis er det snille butikkmenn som har leid den til meg. (nærnegerne). Jeg kan jo servere dem videoen og hele videospillern, så kanskje de reparerer den for meg!?

Ja, si at det var filmen sin skyld, og at de må betale reparasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg måtte legge ut linken til vaskemaskinmannen jeg (egen tråd).

Jeg skal mekke litt mer med videoen, jeg kan ikke gi meg så lett. Videospillern er bare ett år og greier. Pføy altså.

Trenger en blåbærmuffins.

Skal du ikke spørre de på videosjappa om de kan fikse maskinen først?

*slenger over en halvspist blåbærmuffins*

På den andre siden, nå får du tid til å sette bilder inn i fotoalbum, alfabetisere tørrvarene og vaske flisene med tannbørste:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du ikke spørre de på videosjappa om de kan fikse maskinen først?

*slenger over en halvspist blåbærmuffins*

På den andre siden, nå får du tid til å sette bilder inn i fotoalbum, alfabetisere tørrvarene og vaske flisene med tannbørste:)

Å så kjedelig. Skulle definitivt rydda og arkivert papirer og regninger, men det fins jo ikke mer kjedelig å gjøre enn det!

Men jeg har satt inn bilder i albumet fra sommerferien, så!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så kjedelig. Skulle definitivt rydda og arkivert papirer og regninger, men det fins jo ikke mer kjedelig å gjøre enn det!

Men jeg har satt inn bilder i albumet fra sommerferien, så!

Åhhh. Ikke vær så flittig da.

Har du tellekanter i skapet og stryker sengetøyet også??

Da jeg var au pair for en fransk familie måtte jeg stryke t.o.m boxershortsene til guttungen på seks år.

276 stk faktisk.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhh. Ikke vær så flittig da.

Har du tellekanter i skapet og stryker sengetøyet også??

Da jeg var au pair for en fransk familie måtte jeg stryke t.o.m boxershortsene til guttungen på seks år.

276 stk faktisk.

:)

Slutt å tull. Strøk du 276 boxershorts til en seksåring?? Det må være en trykkfeil!!! Den familien må ha vært virkelig gal.

Jeg har nettopp rydda i klesskapet mitt, så det ser ganske ok ut der. He he he.

Du tror at jeg har full orden?

Jeg har masse hybelkaniner bak senga, og jeg har ikke støvsuga på et par uker. (bare tørka litt her og der med klut) Der fikk du den!! Or?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutt å tull. Strøk du 276 boxershorts til en seksåring?? Det må være en trykkfeil!!! Den familien må ha vært virkelig gal.

Jeg har nettopp rydda i klesskapet mitt, så det ser ganske ok ut der. He he he.

Du tror at jeg har full orden?

Jeg har masse hybelkaniner bak senga, og jeg har ikke støvsuga på et par uker. (bare tørka litt her og der med klut) Der fikk du den!! Or?

Jeg tuller ikke. Boxerne var sånne bomullsgreier t.om. med knapper som jeg måtte kneppe opp når jeg strøk. Det var verre enn å lære seg fransk faktisk *flirer*

Så du har laget innhengning til kaninene _bak_ senga. Det var ikke særlig dyrevennlig av deg. Jeg har dem bak døra i stua -da får de i det minste føle at de er en del av familien.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tuller ikke. Boxerne var sånne bomullsgreier t.om. med knapper som jeg måtte kneppe opp når jeg strøk. Det var verre enn å lære seg fransk faktisk *flirer*

Så du har laget innhengning til kaninene _bak_ senga. Det var ikke særlig dyrevennlig av deg. Jeg har dem bak døra i stua -da får de i det minste føle at de er en del av familien.

:-)

De kaninene som bor bak døra drar jeg vekk med hånda mi ca en gang i uka. Så drukner jeg dem i do!

Men jeg tror de liker det, de kommer nemlig tilbake gang på gang. Det har faktisk blitt en lek!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De kaninene som bor bak døra drar jeg vekk med hånda mi ca en gang i uka. Så drukner jeg dem i do!

Men jeg tror de liker det, de kommer nemlig tilbake gang på gang. Det har faktisk blitt en lek!

"Catch me if you can?"

*humrer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...