Ulv I Faarikaal Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Jeg vil bruke dem på byen på meg selv. Firmaet har sendt dem feil til meg i stedet for den som skulle ha dem, derfor vil de ha dem tilbake. Hva skal jeg gjøre ? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
En_Mamma Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Du kan jo si du har brukt dem opp, i god tro, og se om de velger å forfølge det? mvh, 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
naiv Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Ta deg en bytur. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dubreuilh Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Pengene er ikke dine. Det burde vel holde. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulv I Faarikaal Skrevet 27. september 2002 Forfatter Del Skrevet 27. september 2002 Pengene er ikke dine. Det burde vel holde. Gi keiseren hva keiserens er menes du ? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulv I Faarikaal Skrevet 27. september 2002 Forfatter Del Skrevet 27. september 2002 Ta deg en bytur. Je viser til deg ! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Novembermom Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Jeg fikk plutselig penger på min konto fra et firma. Jeg måtte betale tilbake. De finner det ut og du må betale tilbake hvis du velger å bruke dem opp. Så jeg ville latt de stått der til tilbaketrekking. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulv I Faarikaal Skrevet 27. september 2002 Forfatter Del Skrevet 27. september 2002 Du kan jo si du har brukt dem opp, i god tro, og se om de velger å forfølge det? mvh, De skriver : Betaling må være oss i hende innen 14 dager, hvis ikke blir saken oversendt Tandem Likviditet AS for inkasso. Jeg vil ikke ha saken min der. Jeg vil ha den her, jeg har bruk for den. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulv I Faarikaal Skrevet 27. september 2002 Forfatter Del Skrevet 27. september 2002 Jeg fikk plutselig penger på min konto fra et firma. Jeg måtte betale tilbake. De finner det ut og du må betale tilbake hvis du velger å bruke dem opp. Så jeg ville latt de stått der til tilbaketrekking. De kan ikke trekke dem tilbake. he-he, det må rettens kjennelse til. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
naiv Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Je viser til deg ! ok 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
En_Mamma Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 De skriver : Betaling må være oss i hende innen 14 dager, hvis ikke blir saken oversendt Tandem Likviditet AS for inkasso. Jeg vil ikke ha saken min der. Jeg vil ha den her, jeg har bruk for den. Det er sikkert ikke lov å gå til inkasso på så kort varsel når det er de som har gjort en feil. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulv I Faarikaal Skrevet 27. september 2002 Forfatter Del Skrevet 27. september 2002 Det er sikkert ikke lov å gå til inkasso på så kort varsel når det er de som har gjort en feil. Fint, kan jeg gå på byen ? Hvor lenge kan jeg være i paradis ? For alltid ? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
En_Mamma Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Fint, kan jeg gå på byen ? Hvor lenge kan jeg være i paradis ? For alltid ? Du må være i "god tro", husk det 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulv I Faarikaal Skrevet 27. september 2002 Forfatter Del Skrevet 27. september 2002 Du må være i "god tro", husk det ingen er så uskyldig som meg. Jg vil gjerne ha en bytur for dem, dahh. Å sende dem fra seg er som onkel Skrue ser dollarsedler flakse ut av vinduet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
En_Mamma Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 ingen er så uskyldig som meg. Jg vil gjerne ha en bytur for dem, dahh. Å sende dem fra seg er som onkel Skrue ser dollarsedler flakse ut av vinduet. Du må nok gi deg til slutt, men deilig å være i god tro, nyt det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulv I Faarikaal Skrevet 27. september 2002 Forfatter Del Skrevet 27. september 2002 Du må nok gi deg til slutt, men deilig å være i god tro, nyt det. Jeg liker å hale og dra i penger :-) kanskje noen gir seg ? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knappologen Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Ikke bruk penger som ikke er dine. Send pengene tilbake til eier og du øker tilliten de har til deg. I motsatt fall risikerer du å få dårlig rykte på deg og dit kundeforhold blir ødelagt. Hvem tror du må dekke tapet om du ikke sender pengene tilbake da ? Kanskje ei stakkars kontorhjelp eller noe sånt ? Vær ærlig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulv I Faarikaal Skrevet 27. september 2002 Forfatter Del Skrevet 27. september 2002 Ikke bruk penger som ikke er dine. Send pengene tilbake til eier og du øker tilliten de har til deg. I motsatt fall risikerer du å få dårlig rykte på deg og dit kundeforhold blir ødelagt. Hvem tror du må dekke tapet om du ikke sender pengene tilbake da ? Kanskje ei stakkars kontorhjelp eller noe sånt ? Vær ærlig. Selvsagt. Jeg er da en ærlig person :-) Selv har jeg opplevd å sende penger til feil konto og aldri få pengene tilbake :-( Det fins ingen annen måte enn rettskjennelse hvis kontohaver nekter, og det er svært vanskelig å få. Bankene trekker ofte penger av konti på eget initiativ og det er ikke lov. Men protesterer kontohavere ikke, vil det gå. En bank kan altså ikke flytte penger fra en konto til en annen uansett, uten kontohavers eller rettens samtykke. Det blir som å nappe kæsj ut av lommeboka di. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dubreuilh Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Gi keiseren hva keiserens er menes du ? Huff... Jeg liker ikke keisere. De har stort sett for mye. Du har rett i at du sannsynligvis har det juridiske på din side (fram til en eventuell kjennelse), men uansett er det ikke dine penger... Uansett hvilke tullinger som har satt dem inn på kontoen din. Get yourself a bat. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulv I Faarikaal Skrevet 27. september 2002 Forfatter Del Skrevet 27. september 2002 Pengene er ikke dine. Det burde vel holde. OK du vinner, jeg sender dem tilbake.. snufs Jeg så på det som en lottogevinst, men det er det ikke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.