Apostrof Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 Jeg blir like forundret hver gang over at dette er så god underholdning. Riktignok trakk jeg på smilebåndet første gang jeg hørte den, men jeg kan ikke si at jeg er SÅ fryktelig imponert over bannskapet i den lydfila. Men så kommer jeg jo også fra Nord-Norge selv, da. Og har hørt verre. Artig å høre den igjen etter 10-12 år. Synes den er knall! Det er akkurat som å høre megselv når jeg plages med dataen. Eller om mårran (er sinnsykt mårragretten.) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/74556-underholdning-den-illsinte-vaskemaskinmannen/page/2/#findComment-372943 Del på andre sider Flere delingsvalg…
BettyBlue Skrevet 28. september 2002 Forfatter Del Skrevet 28. september 2002 Jeg blir like forundret hver gang over at dette er så god underholdning. Riktignok trakk jeg på smilebåndet første gang jeg hørte den, men jeg kan ikke si at jeg er SÅ fryktelig imponert over bannskapet i den lydfila. Men så kommer jeg jo også fra Nord-Norge selv, da. Og har hørt verre. For oss ikke-nordlendinger, som kjenner en nordlending, er dette ultrakomisk. Betingelsen er jo at man ikke har hørt den før, selv om jeg fortsatt syns den er morsom. Kanskje fordi vi banner mye mindre andre steder i landet enn i nordnorge? At vi skvetter litt hver gang vi hører et banneord? Mange gjør det! Og særlig fordi at opptaket er helt autentisk, sønnen vet hvor kort lunte faren har, og han vet det blir trøbbel når han skal mekke på vaskeaskine, fordi mannen er urkomisk sinna og slipper ikke opp for banneord. Og fordi kona skal forsøke å hjelpe han, men må bare fnise... æsj - det tåpelige blir jo at jeg skal drive og forklare *hvorfor* dette er morsomt! Det bare er det! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/74556-underholdning-den-illsinte-vaskemaskinmannen/page/2/#findComment-373036 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.