kie Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Hei, Jeg har fått mail fra de som hoster nettsiden min at den har blitt så stor at den tar for stor del av kapasiteten på serveren den deler med endel andre sider. (80% visstnok) Derfor vil de som hoster siden gjerne flytte den til en annen server med bedre kapasitet. Noen som kan fortelle litt om hvor lang tid en sånn flytting tar og om jeg må laste opp alt jeg har på nytt osv. osv.? *smånervøs* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
citoyen Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 I teorien skal ikke dette ta mer enn noen timer, max et døgn (avhengig av om DNS må endres etc) og du skal ikke trenge å laste opp noe som helst på nytt. Dette var teorien.. så får det være opp til leverandøren din om de klarer å lage krøll av det 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kie Skrevet 27. september 2002 Forfatter Del Skrevet 27. september 2002 I teorien skal ikke dette ta mer enn noen timer, max et døgn (avhengig av om DNS må endres etc) og du skal ikke trenge å laste opp noe som helst på nytt. Dette var teorien.. så får det være opp til leverandøren din om de klarer å lage krøll av det *gulp* Hjelp! ok, må jeg så må jeg. Takk for svar. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alpt Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 Det jeg lurer på er hvordan et webhotell kan ha så liten kapasitet at du tar 80% av en servers kapasitet. Har du ekstreme mengder data, eller har du veldig mye besøk? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kie Skrevet 28. september 2002 Forfatter Del Skrevet 28. september 2002 Det jeg lurer på er hvordan et webhotell kan ha så liten kapasitet at du tar 80% av en servers kapasitet. Har du ekstreme mengder data, eller har du veldig mye besøk? Det er visst forumene og chatten som tar kapasiteten, ja. Men det er jo ikke _så_ mye, da. Jeg ble også litt forvirret over det. Men den nye serveren skal visst tåle 1000 sider av min sin størrelse. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kengun Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 *gulp* Hjelp! ok, må jeg så må jeg. Takk for svar. :-) Alltid lurt å ta en backup av sidene før flytting av siden. Man vet jo aldri hva slike leverandører kan få til // www.kengun.com 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kie Skrevet 28. september 2002 Forfatter Del Skrevet 28. september 2002 Alltid lurt å ta en backup av sidene før flytting av siden. Man vet jo aldri hva slike leverandører kan få til // www.kengun.com *tar backup* Dæven, den var stor! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.