Gå til innhold

Når du laster ned programvare fra nettet.....

BettyBlue

Anbefalte innlegg

....Før du installerer - leser du agreements'ene først da?

Den består av 1000vis av engelske ord med pittaliten skrift, og man må scrolle laaaaangt ned for å komme seg gjennom.

Orker ikke sånt jeg.

Kanskje jeg går på en schmell snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Ja, særlig det med så liten skrift at man må bruke lupe.

Også slår jeg opp i ordboka når det er ord jeg lurer på.

:)

Ja, når vi snakker om møysommelighet så er det deg, tigertrollet. Flink du! Må forsøke å tilegne meg egenskapene dine. God orden og oversikt har du, en ryddig pike!

Saintja?

*tjihi*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, når vi snakker om møysommelighet så er det deg, tigertrollet. Flink du! Må forsøke å tilegne meg egenskapene dine. God orden og oversikt har du, en ryddig pike!

Saintja?

*tjihi*

Selvsagt.

Jeg stumper også sneipene i askebegeret i en sirkel _med_ klokken. Altså mot høyre. Til slutt blir det en spiral.

Jeg tror kanskje jeg ble litt miljøskadet av det i Frankrike allikevel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt.

Jeg stumper også sneipene i askebegeret i en sirkel _med_ klokken. Altså mot høyre. Til slutt blir det en spiral.

Jeg tror kanskje jeg ble litt miljøskadet av det i Frankrike allikevel..

Jasså!!!

Røker De???

Stygg anmerkning i boka!

(jeg slutta for en uke siden, og lurer på om jeg skal begynne igjen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jasså!!!

Røker De???

Stygg anmerkning i boka!

(jeg slutta for en uke siden, og lurer på om jeg skal begynne igjen)

høh.... Jeg sluttet for seks mndr siden, og klarte meg helt fint i fire mndr..Røyker ikke mye nå. Bare av og til.

Skal slutte igjen snart..

Lær av mine dumheter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

høh.... Jeg sluttet for seks mndr siden, og klarte meg helt fint i fire mndr..Røyker ikke mye nå. Bare av og til.

Skal slutte igjen snart..

Lær av mine dumheter:)

Jeg kunne fint vært røykfri jeg, hvis bare de jeg omgås med også kunne vært det! Kjærsten foreksempel, røyker som en skorstein! Lover ikke bra for helsa mi (aller minst hans selvsagt).

Greier simpelthen ikke la være da... Svake mennskø...

Faktisk - så håper jeg at kafeer o.l blir røykfrie. Tror jeg da. eller? Hrmf. Det er jo helmax å drikke vin/øl og røyke!!! Sukk.

Kanskje jeg skal gi f*** og bare slutte helt å røyke? Vise alle og en hver at jeg greier det.

Vi to kunne jo inngått et veddemål.... *skjelve*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne fint vært røykfri jeg, hvis bare de jeg omgås med også kunne vært det! Kjærsten foreksempel, røyker som en skorstein! Lover ikke bra for helsa mi (aller minst hans selvsagt).

Greier simpelthen ikke la være da... Svake mennskø...

Faktisk - så håper jeg at kafeer o.l blir røykfrie. Tror jeg da. eller? Hrmf. Det er jo helmax å drikke vin/øl og røyke!!! Sukk.

Kanskje jeg skal gi f*** og bare slutte helt å røyke? Vise alle og en hver at jeg greier det.

Vi to kunne jo inngått et veddemål.... *skjelve*

Er du gal menneske?! Veddemål??!

Hoff.... Jeg er fæl når det gjelder utfordringer; kan jo ikke si nei..

*grrr* Jo, vel, hmfr. åh.

Okei da. Møkkakj..

Når da da? Kan jeg røyke ferdig?

Ingen unntak? Vin/øl/sex???

*stressa*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du gal menneske?! Veddemål??!

Hoff.... Jeg er fæl når det gjelder utfordringer; kan jo ikke si nei..

*grrr* Jo, vel, hmfr. åh.

Okei da. Møkkakj..

Når da da? Kan jeg røyke ferdig?

Ingen unntak? Vin/øl/sex???

*stressa*

Oi. Ble litt stressa selv jeg.

Jeg har jaffal holdt meg i 6 dager og 15 timer nå, har jeg et veldig urettferdig forsprang, eller kan du akseptere det?

Jeg lurer VELDIG på hvordan i all verden jeg kan holde på når kjærsten kommer tilbake fra ferie, som røyker 20-30 om dagen!

*skjelver*

Men da hadde vi vært tøffe altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi. Ble litt stressa selv jeg.

Jeg har jaffal holdt meg i 6 dager og 15 timer nå, har jeg et veldig urettferdig forsprang, eller kan du akseptere det?

Jeg lurer VELDIG på hvordan i all verden jeg kan holde på når kjærsten kommer tilbake fra ferie, som røyker 20-30 om dagen!

*skjelver*

Men da hadde vi vært tøffe altså!

Hm. Hjelp.

én dag om gangen? begynne med i dag?

Jeg røyket altfor mye i går, så akkurat nå er jeg inspirert. Spør meg i kveld du..

Okei, jeg får leve med forspranget ditt.

Samboeren din vil ikke slutte også da? Lurt av deg å begynne mens han er borte ihvertfall.

OK! Det er for teit å røyke egentlig. Og for dyrt. Og det lukter stygt.

I'm in!

*myser mot røykpakka på bordet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm. Hjelp.

én dag om gangen? begynne med i dag?

Jeg røyket altfor mye i går, så akkurat nå er jeg inspirert. Spør meg i kveld du..

Okei, jeg får leve med forspranget ditt.

Samboeren din vil ikke slutte også da? Lurt av deg å begynne mens han er borte ihvertfall.

OK! Det er for teit å røyke egentlig. Og for dyrt. Og det lukter stygt.

I'm in!

*myser mot røykpakka på bordet*

Det er ikke samboer jeg har, men relativt ny kjæreste. Og jeg tror ikke jeg får han til å slutte...Men jeg skal gå foran med et godt eksempel!

Hm.

Jeg ..eh.

Vi kan jo ... hm.

Jo! Vi slutter.

Men blir det _helt_ uutholdelig (hehehe) så kan vi kanskje drøye'n til max 2 sig's om dagen.... (og max 10 hvis vi drekker.)

Det er faktisk litt trist å slutte helt, må jeg vedkjenne.

Er dette en ok deal?

Jeg skal slutte så lenge jeg klarer altså! Får besøk av søstern min snart, som røyker, og jeg skal _ikke_ røyke!

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke samboer jeg har, men relativt ny kjæreste. Og jeg tror ikke jeg får han til å slutte...Men jeg skal gå foran med et godt eksempel!

Hm.

Jeg ..eh.

Vi kan jo ... hm.

Jo! Vi slutter.

Men blir det _helt_ uutholdelig (hehehe) så kan vi kanskje drøye'n til max 2 sig's om dagen.... (og max 10 hvis vi drekker.)

Det er faktisk litt trist å slutte helt, må jeg vedkjenne.

Er dette en ok deal?

Jeg skal slutte så lenge jeg klarer altså! Får besøk av søstern min snart, som røyker, og jeg skal _ikke_ røyke!

OK!!!

Særlig det med max to om dagen... da skal jeg nok henge med. Og ti _kun_ fest hvis man drikker....

Det verste er at jeg var jo fire mndr uten, hadde ingen abstinenser eller problemer sammen med andre røykere. Og så begynner jeg igjen. Skikkelig blåst i hodet. Huff.

Jeg skjønner at du ikke kan påvirke han -og det skal man heller ikke. Det verste jeg vet er ihvertfall noen som skal få meg til å slutte på en sånn måte.

Okei, klokken tikker.......:)

*optimist*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK!!!

Særlig det med max to om dagen... da skal jeg nok henge med. Og ti _kun_ fest hvis man drikker....

Det verste er at jeg var jo fire mndr uten, hadde ingen abstinenser eller problemer sammen med andre røykere. Og så begynner jeg igjen. Skikkelig blåst i hodet. Huff.

Jeg skjønner at du ikke kan påvirke han -og det skal man heller ikke. Det verste jeg vet er ihvertfall noen som skal få meg til å slutte på en sånn måte.

Okei, klokken tikker.......:)

*optimist*

Jeg har vært like erkedum selv. Slutta flere ganger, og begynt igjen. Fordi jeg ikke har hatt sterke abstinenser tidligere ganger jeg har slutta, har det vært så greit og plutselig ta seg en sig igjen, for jeg har jo full kontroll! Og så blir jeg litt banditt når jeg tar en ulovlig røyk, og det kan være moro!

Men denne gangen skal jeg virkelig telle røykfrie dager, og jeg lover å rapportere til deg om jeg faller for fristelsen! Jeg lover!

PS. Du er ganske flink allerede, du virker motivert!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en regning på 1060,- fra noe som heter UPS i dag. Jeg vet da faen hva det kan være, men det ser ut som de leverer tjenester over internett. www.ups.com

Det kommer til å bli et helvetes rabalder uten sidestykke når jeg ringer dem på mandag, dersom vi ikke blir enige om at dette er en hendig feil da. Gleder meg allerede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en regning på 1060,- fra noe som heter UPS i dag. Jeg vet da faen hva det kan være, men det ser ut som de leverer tjenester over internett. www.ups.com

Det kommer til å bli et helvetes rabalder uten sidestykke når jeg ringer dem på mandag, dersom vi ikke blir enige om at dette er en hendig feil da. Gleder meg allerede.

Merkelig.

Er ikke UPS en bredbåndsleverandør da?

Har du ISDN fortsatt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...