AlphaOne Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 ..Jag har anmält mig till "Bank via internet". Men hur bär jag mig åt för att ta ut pengar? Tack för en väldigt bra sida. Bengt Dennis Svar:Hej Benke, tack för berömmet vilket vi givetvis tar åt oss! Normalt klickar du på knappen "Konto", därefter "Uttag". Skriv in summan du vill ta ut och klicka "OK". Nu skall sedlarna skrivas ut på din skrivare. Har du kollat så du har senaste drivrutinerna för skrivaren installerade? Troligtvis är det här det spökar. Se också till att ha påfyllda bläckkassetter, det är inte roligt att ta ut 10.000 kr när skrivaren lägger av på andra tusenlappen! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tigertrollet Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 *humrer* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apostrof Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Denne må jeg vise gubben. Han er svensk. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AlphaOne Skrevet 27. september 2002 Forfatter Del Skrevet 27. september 2002 Denne må jeg vise gubben. Han er svensk. :-) Gi'n linken oxo http://www.yttermera.se 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carlina Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 *humrer* Fikk du med deg Trauma at ER eller? Ble vel for tøft for deg tenker jeg?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apostrof Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Gi'n linken oxo http://www.yttermera.se Jepp, jepp! Den er overlevert. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tigertrollet Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Fikk du med deg Trauma at ER eller? Ble vel for tøft for deg tenker jeg?? Joa, det duret i bakgrunnen og så litt da! Men jeg så gjennom fingrene med puta foran øynene da. Selvsagt:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carlina Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Joa, det duret i bakgrunnen og så litt da! Men jeg så gjennom fingrene med puta foran øynene da. Selvsagt:) Phø...du klarte ikke løsrive deg herfra gjorde du ikke.... Ja ja bra lydene kunne skremme deg litt da!! *s* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tigertrollet Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 Phø...du klarte ikke løsrive deg herfra gjorde du ikke.... Ja ja bra lydene kunne skremme deg litt da!! *s* okei da. jeg legger meg flat og inrrømmer det. faen ta deg. *grrr* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.