Gå til innhold

Så va æ telbake igjen :(

Solsikke

Anbefalte innlegg

Gikk å la mæ tidlig. Sovna og våkna av hosten min. Forsøkte å sovne igjen, fordi jeg ønsket å drømme ferdig den morsomme drømmen min. Men nei hostinga ga seg ikke, så da var det bare å stå opp. Astmamedisin og dobbel dose cosylan ble tatt for en time siden. Kan vel ikke ta nå igjen? Får dole og mingle litt å se om jeg kommer meg i seng igjen :)

Kommer i alle fall til å prøve igjen om en time eller to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prøv en kopp varm te med masse sukker i. Det eneste som hjelper her i huset mot hosten.

Kanskje sukkeret smører halsen?

Får prøve det, om en stund. Gidder ikke gå opp å lage det nå. Hosten er stoppet med en rullings. Ikke bra, jeg vet. Men det hjelper i alle fall her og nå!!!

Takk for tipset, lager en kopp før jeg legger meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du måkke tro at du blir noe trøtt av å sitte og dole og mingle!

Det er akkurat sånn jeg gjør for å holde meg våken om natta. Les heller bok du, Solsikke. Det blir du trøtt av...

Forresten, kan du slenge over litt cosylan? Hoster masse selv! Du må ikke drikke hele flaska på styrten da, da får du morfin-rus vet du. Og du er småbarnsmor, måkke fare med tøv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du måkke tro at du blir noe trøtt av å sitte og dole og mingle!

Det er akkurat sånn jeg gjør for å holde meg våken om natta. Les heller bok du, Solsikke. Det blir du trøtt av...

Forresten, kan du slenge over litt cosylan? Hoster masse selv! Du må ikke drikke hele flaska på styrten da, da får du morfin-rus vet du. Og du er småbarnsmor, måkke fare med tøv!

Ja slenger over litt Cosylan. Skal ikke drikke hele flaska nei. Tok en gang for mye av, ja hva var det den het igjen... Effedrin. Og jeg ble så høy at det var rent ille :D

Doler og mingler litt fordi røyken stagger hosten, sitter nede å røyker :D Men er jeg våken en time til, så gjør vel ikke det noe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja slenger over litt Cosylan. Skal ikke drikke hele flaska nei. Tok en gang for mye av, ja hva var det den het igjen... Effedrin. Og jeg ble så høy at det var rent ille :D

Doler og mingler litt fordi røyken stagger hosten, sitter nede å røyker :D Men er jeg våken en time til, så gjør vel ikke det noe:)

Jeg må jo fortelle det til deg også: jeg har slutta å røyke (holdt ei uke nå) pga forkjølelsen og hosta.

Det smaker jo pyton med røyk når man hoster sånn. Det må du lære deg å synes også!

Jeg skal kanskje forsøke å ikke begynne å røyke igjen når jeg blir frisk. Det hadde vært kult.

Det er ikke kult å røyke, det er ikke kult å røyke.

Men ganske godt. Husj med meg!!

God natt & go bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må jo fortelle det til deg også: jeg har slutta å røyke (holdt ei uke nå) pga forkjølelsen og hosta.

Det smaker jo pyton med røyk når man hoster sånn. Det må du lære deg å synes også!

Jeg skal kanskje forsøke å ikke begynne å røyke igjen når jeg blir frisk. Det hadde vært kult.

Det er ikke kult å røyke, det er ikke kult å røyke.

Men ganske godt. Husj med meg!!

God natt & go bedring!

Det er ikke kult å røyke, det er bra sikkert. Det er idioti å røyke :)

Skulle ønske røyken smakte pyton, men den gjør ikke det :(

Dessverre. Du må ikke gå Betty, kanke la meg være igjen alene her vet du:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk Female :)

Hvordan går det så med deg?

Jo takk, bare bra nå..om det er hosten du tenker på..;-)

Ellers bor jeg på en "byggeplass".. Det står ltt stille her nå, ettersom hverken rørleggr eller elektriker er ferdige.. *sukk*

Men med skjøteledning osv, så fikk jeg iallfall strøm på vaskemaskina i kveld..*s*.. Må bare få den i vater før jeg setter den på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo takk, bare bra nå..om det er hosten du tenker på..;-)

Ellers bor jeg på en "byggeplass".. Det står ltt stille her nå, ettersom hverken rørleggr eller elektriker er ferdige.. *sukk*

Men med skjøteledning osv, så fikk jeg iallfall strøm på vaskemaskina i kveld..*s*.. Må bare få den i vater før jeg setter den på..

Hehehe, vaskemaskin i vater ja. Jeg var å flytta på vår vaskemaskin fordi den sto så rart på gulvet. Fikk kjeft av sambo, den måtte stå sånn for da sto den beint*ler*

Så du holder på med leiligheten da? Trodde ikke den var innflyttningsklar på lenge, men kanskje jeg blander i sammen mye nå?

Håper i alle fall du blir ferdig snart :) Så du kan bo sivilisert igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe, vaskemaskin i vater ja. Jeg var å flytta på vår vaskemaskin fordi den sto så rart på gulvet. Fikk kjeft av sambo, den måtte stå sånn for da sto den beint*ler*

Så du holder på med leiligheten da? Trodde ikke den var innflyttningsklar på lenge, men kanskje jeg blander i sammen mye nå?

Håper i alle fall du blir ferdig snart :) Så du kan bo sivilisert igjen.

Sendte deg akkurat en mail...

Tror jeg sender deg en til...vent litt da...*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm... og jeg er like mailløs! *snurt* ;-)

Men du vet jo hva jeg holder på med du jo.:-)

Vasker og pusser og styrer osv..

Og bildet jeg sengte Sikka har du også fått, så det så..*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sendte deg akkurat en mail...

Tror jeg sender deg en til...vent litt da...*s*

Du har fått ett raskt svar :)

Så ganske kaotisk ut, men du kommer vel i orden snart*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har fått ett raskt svar :)

Så ganske kaotisk ut, men du kommer vel i orden snart*s*

Ingen mail her....:-(

Ser ut til at @o12a.com har svikte (igjen...Vincent...??).

Bytt ut @o12a.com til @online.no du..da skal det funke..

Men nå er'e natta for meg..

*tastes* :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...