SierDuDet Skrevet 28. september 2002 Forfatter Del Skrevet 28. september 2002 Hei, Jeg tror ikke du klarer å overtale SierDuDet til å stemme AP eller SV.... Med vennlig hilsen Det er sant 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/74579-stikk-ut-et-%C3%B8ye-p%C3%A5-dem/page/2/#findComment-373324 Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 Nå spiller det egentlig ingen rolle hvilken hudfarge disse personene hadde , det finnes vel ulike grupperinger / gjenger i alle byer som driver med kriminalitet og generelt faenskap. Jeg synes ikke det er noen løsning å synke ned på samme nivå som dem og ty til slåsskamp. Da bare egger man til mer bråk. Hvis folk ikke gidder å la seg provosere av dem så gidder de jo ikke etterhvert å yppe heller. Oslo/Norge er vel ganske lite rammet av dette hvis man sammenligner feks. med USA. Der er det jo strøk hvor man faktisk ikke beveger seg. Jeg vet ikke om det er noen løsning på det - men å slå igjen løser det definitivt ikke. Selv om jeg skjønner veldig godt at du ble provosert ! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/74579-stikk-ut-et-%C3%B8ye-p%C3%A5-dem/page/2/#findComment-373331 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 28. september 2002 Forfatter Del Skrevet 28. september 2002 Nå spiller det egentlig ingen rolle hvilken hudfarge disse personene hadde , det finnes vel ulike grupperinger / gjenger i alle byer som driver med kriminalitet og generelt faenskap. Jeg synes ikke det er noen løsning å synke ned på samme nivå som dem og ty til slåsskamp. Da bare egger man til mer bråk. Hvis folk ikke gidder å la seg provosere av dem så gidder de jo ikke etterhvert å yppe heller. Oslo/Norge er vel ganske lite rammet av dette hvis man sammenligner feks. med USA. Der er det jo strøk hvor man faktisk ikke beveger seg. Jeg vet ikke om det er noen løsning på det - men å slå igjen løser det definitivt ikke. Selv om jeg skjønner veldig godt at du ble provosert ! "Nå spiller det egentlig ingen rolle hvilken hudfarge disse personene hadde , det finnes vel ulike grupperinger / gjenger i alle byer som driver med kriminalitet og generelt faenskap." Enig med deg, hudfargen spiller ingen rolle. Men nå er det nå engang sånn at disse jævlene ofte viser seg å være utlendinger. "Jeg synes ikke det er noen løsning å synke ned på samme nivå som dem og ty til slåsskamp. Da bare egger man til mer bråk. Hvis folk ikke gidder å la seg provosere av dem så gidder de jo ikke etterhvert å yppe heller." Jeg mener ikke at man skal gå inn for en slosskamp, men jeg mener selvsagt at man SKAL og BØR forsvare seg mot bermen. "Oslo/Norge er vel ganske lite rammet av dette hvis man sammenligner feks. med USA. Der er det jo strøk hvor man faktisk ikke beveger seg." Heldigvis sammenligner vi oss ikke med USA enda, men om 10 år er det nok langt verre enn det er nå. "Jeg vet ikke om det er noen løsning på det - men å slå igjen løser det definitivt ikke. Selv om jeg skjønner veldig godt at du ble provosert !" Å slå igjen løser nok kanskje ikke problemet, men man kan være så heldig at man skader gjerningsmannen, og det i seg selv må være en jævla deilig følelse. Disse gutta fortjener ikke livets rett, og bør tas HARDT ved minste mulighet. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/74579-stikk-ut-et-%C3%B8ye-p%C3%A5-dem/page/2/#findComment-373336 Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 "Nå spiller det egentlig ingen rolle hvilken hudfarge disse personene hadde , det finnes vel ulike grupperinger / gjenger i alle byer som driver med kriminalitet og generelt faenskap." Enig med deg, hudfargen spiller ingen rolle. Men nå er det nå engang sånn at disse jævlene ofte viser seg å være utlendinger. "Jeg synes ikke det er noen løsning å synke ned på samme nivå som dem og ty til slåsskamp. Da bare egger man til mer bråk. Hvis folk ikke gidder å la seg provosere av dem så gidder de jo ikke etterhvert å yppe heller." Jeg mener ikke at man skal gå inn for en slosskamp, men jeg mener selvsagt at man SKAL og BØR forsvare seg mot bermen. "Oslo/Norge er vel ganske lite rammet av dette hvis man sammenligner feks. med USA. Der er det jo strøk hvor man faktisk ikke beveger seg." Heldigvis sammenligner vi oss ikke med USA enda, men om 10 år er det nok langt verre enn det er nå. "Jeg vet ikke om det er noen løsning på det - men å slå igjen løser det definitivt ikke. Selv om jeg skjønner veldig godt at du ble provosert !" Å slå igjen løser nok kanskje ikke problemet, men man kan være så heldig at man skader gjerningsmannen, og det i seg selv må være en jævla deilig følelse. Disse gutta fortjener ikke livets rett, og bør tas HARDT ved minste mulighet. Det er vel bedre å få mer politi ut i gatene slik at de kan bli arrestert og satt i fengsel. Disse samme grupperingene er vel mer enn noen opptatt av ære - og tar noen igjen så vil de jo bare gå videre og hevne seg. Så baller det bare på seg og man kan se langt etter en løsning. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/74579-stikk-ut-et-%C3%B8ye-p%C3%A5-dem/page/2/#findComment-373340 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 28. september 2002 Forfatter Del Skrevet 28. september 2002 Det er vel bedre å få mer politi ut i gatene slik at de kan bli arrestert og satt i fengsel. Disse samme grupperingene er vel mer enn noen opptatt av ære - og tar noen igjen så vil de jo bare gå videre og hevne seg. Så baller det bare på seg og man kan se langt etter en løsning. "Det er vel bedre å få mer politi ut i gatene slik at de kan bli arrestert og satt i fengsel." Politiet sto 100 meter unna i går. De kan ikke gjøre noe, og det vet de. Slik berme blir ikke arrestert før de dreper noen. "Disse samme grupperingene er vel mer enn noen opptatt av ære - og tar noen igjen så vil de jo bare gå videre og hevne seg. Så baller det bare på seg og man kan se langt etter en løsning." Det er sant, og det er faren med det hele. MEN, anmelder man dem må man vitne i retten, og det er først da faenskapet blir ops på deg og kan "hevne" seg. Faren for at de finner deg etter at du har knust ansiktet deres i bakken og sørget for at de blir invalide, enten for en periode eller permanent, den er fint liten. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/74579-stikk-ut-et-%C3%B8ye-p%C3%A5-dem/page/2/#findComment-373344 Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 "Det er vel bedre å få mer politi ut i gatene slik at de kan bli arrestert og satt i fengsel." Politiet sto 100 meter unna i går. De kan ikke gjøre noe, og det vet de. Slik berme blir ikke arrestert før de dreper noen. "Disse samme grupperingene er vel mer enn noen opptatt av ære - og tar noen igjen så vil de jo bare gå videre og hevne seg. Så baller det bare på seg og man kan se langt etter en løsning." Det er sant, og det er faren med det hele. MEN, anmelder man dem må man vitne i retten, og det er først da faenskapet blir ops på deg og kan "hevne" seg. Faren for at de finner deg etter at du har knust ansiktet deres i bakken og sørget for at de blir invalide, enten for en periode eller permanent, den er fint liten. Det er jo litt ille at de bokstavlig talt tar over gata. Men still - å slå tilbake er ikke løsningen mener jeg. Mener du det selv nå idag? I USA slår de vel hardt ned på slike ting - og får du din 4 dom for en filleting så åker de inn for lengre tid. Man bør kanskje også prøve å ta tak i problemene før de når gata. Fritidsklubber og andre måter å aktivisere dem på. Mange har kanskje ikke jobber - er kriminelle osv. Jeg vil jo bare at alle skal være snille mot hverandre jeg ....... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/74579-stikk-ut-et-%C3%B8ye-p%C3%A5-dem/page/2/#findComment-373353 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 28. september 2002 Forfatter Del Skrevet 28. september 2002 Det er jo litt ille at de bokstavlig talt tar over gata. Men still - å slå tilbake er ikke løsningen mener jeg. Mener du det selv nå idag? I USA slår de vel hardt ned på slike ting - og får du din 4 dom for en filleting så åker de inn for lengre tid. Man bør kanskje også prøve å ta tak i problemene før de når gata. Fritidsklubber og andre måter å aktivisere dem på. Mange har kanskje ikke jobber - er kriminelle osv. Jeg vil jo bare at alle skal være snille mot hverandre jeg ....... "Men still - å slå tilbake er ikke løsningen mener jeg. Mener du det selv nå idag?" Ja, det mener jeg. Som sagt, disse gutta forstår ikke annet språk, og jeg føler meg faktisk noe ufin som ikke slo igjen, i stedet for å løpe som en pingle. "I USA slår de vel hardt ned på slike ting - og får du din 4 dom for en filleting så åker de inn for lengre tid." Det er en fin ting. Her i Norge blir du tiltalt for ditt 56 lovbrudd, og du blir uansett bare straffet for en av dem. Galskap. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/74579-stikk-ut-et-%C3%B8ye-p%C3%A5-dem/page/2/#findComment-373358 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vincent Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 Kripos sine tall sier dette: Antall straffereaksjoner totalt er nesten fordoblet på 6 år. Fra 23.273 i 1995 til 43.068 i 2001. Ser man på antall staffereaksjoner mot utenlandske borgere ser vi langt over en dobling i antall saker i samme periode: 1.488 i 1995 til 4.088 i 2001. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/74579-stikk-ut-et-%C3%B8ye-p%C3%A5-dem/page/2/#findComment-373403 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 28. september 2002 Forfatter Del Skrevet 28. september 2002 Kripos sine tall sier dette: Antall straffereaksjoner totalt er nesten fordoblet på 6 år. Fra 23.273 i 1995 til 43.068 i 2001. Ser man på antall staffereaksjoner mot utenlandske borgere ser vi langt over en dobling i antall saker i samme periode: 1.488 i 1995 til 4.088 i 2001. Og dette er bare de som blir dømt. De fleste blir ikke engang anmeldt. I hvertfall ikke før det går riktig galt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/74579-stikk-ut-et-%C3%B8ye-p%C3%A5-dem/page/2/#findComment-373406 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taj Mahal Skrevet 29. september 2002 Del Skrevet 29. september 2002 Veninnen min har en bror som heller aldri har yppet til bråk og har samme innstillign som deg: gå og ta de jævlene. Han og kompisene reiser til Oslo for å finne bråk...Selvsakt ypper de overhode ikke til bråk. Ingen hvite ypper til bråk og vi var fredlige osv osv. Jeg merker meg også hvordan han prater når han ikke har andre tilskuere. Klart han synes de skal tas for de har ikke noe her og gjøre. Hvis han ser på meg så slår jeg osv. Bråkemakere er de og deg selv SDD! ingen tvil om det. Her sier du mot deg selv hele veien. At du ikke er en type som ypper til bråk (for å få sympati) og at du vil reise ned for å stikke ut øyet på dem og du oppfordrer andre til og gjøre det samme!! yppe til bråk er hva det er! Vel, her hører vi kun fra din synsvinkel...du kan si hva du vil om det er den hele og fulle sannhet eller ei, vet ingen av oss. Men at du ypper til bråk gjør du, og kan nok aldri si du ikke gjør eller har gjort det igjen! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/74579-stikk-ut-et-%C3%B8ye-p%C3%A5-dem/page/2/#findComment-374758 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 29. september 2002 Forfatter Del Skrevet 29. september 2002 Veninnen min har en bror som heller aldri har yppet til bråk og har samme innstillign som deg: gå og ta de jævlene. Han og kompisene reiser til Oslo for å finne bråk...Selvsakt ypper de overhode ikke til bråk. Ingen hvite ypper til bråk og vi var fredlige osv osv. Jeg merker meg også hvordan han prater når han ikke har andre tilskuere. Klart han synes de skal tas for de har ikke noe her og gjøre. Hvis han ser på meg så slår jeg osv. Bråkemakere er de og deg selv SDD! ingen tvil om det. Her sier du mot deg selv hele veien. At du ikke er en type som ypper til bråk (for å få sympati) og at du vil reise ned for å stikke ut øyet på dem og du oppfordrer andre til og gjøre det samme!! yppe til bråk er hva det er! Vel, her hører vi kun fra din synsvinkel...du kan si hva du vil om det er den hele og fulle sannhet eller ei, vet ingen av oss. Men at du ypper til bråk gjør du, og kan nok aldri si du ikke gjør eller har gjort det igjen! "Veninnen min har en bror som heller aldri har yppet til bråk og har samme innstillign som deg: gå og ta de jævlene." Det er fin innstilling, uansett om personen er blå eller hvit. "Han og kompisene reiser til Oslo for å finne bråk...Selvsakt ypper de overhode ikke til bråk." Da er de ikke noe bedre enn gutta jeg beskriver over, så ikke sammenlign meg meg sånt pakk. "Ingen hvite ypper til bråk og vi var fredlige osv osv. Jeg merker meg også hvordan han prater når han ikke har andre tilskuere." Jeg har aldri sagt at "ingen hvite" ypper til bråk. Mange hvite er ille de også, men det er nå en kjennsgjerning at de fleste bråkemakerne på byen er utlendinger, noe all statistikk viser. Men du ser selvsagt ikke dette, og du er en av grunnene til at nordmenn blir rasister. Du med ditt ekstremt dumsnille og snevre syn på fakta. "Klart han synes de skal tas for de har ikke noe her og gjøre. Hvis han ser på meg så slår jeg osv." Hva er dette for slags bullshit? Du sammenligner en person som åpenbart er en bråkmaker med meg. Du må jo være enda mer idiot enn jeg noensine har trodd. "Bråkemakere er de og deg selv SDD!" Jeg har ALDRI lagt bråk! Du aner overhodet ikke hva du snakker om, og jeg og fyren som gikk foran meg ble angrepet av tre stk, som vi ikke kjente, ikke hadde snakket med, og de slo alt og alle som bevegde seg i deres retning. Og du sier at jeg er en bråkmaker. Det er faen meg synd på deg. ". Her sier du mot deg selv hele veien. At du ikke er en type som ypper til bråk (for å få sympati) og at du vil reise ned for å stikke ut øyet på dem og du oppfordrer andre til og gjøre det samme!! yppe til bråk er hva det er!" Nei, jeg skulle gjort det der og da. Jeg drar ikke byen for å stikke ut øynene på noen. Men flyr folk på meg en gang til, så skal de få svi, og det med renter. Enten de er nordmenn eller andre. "Vel, her hører vi kun fra din synsvinkel...du kan si hva du vil om det er den hele og fulle sannhet eller ei, vet ingen av oss. Men at du ypper til bråk gjør du, og kan nok aldri si du ikke gjør eller har gjort det igjen! " Det veit du ingenting om. Du er faen meg så stokk dum at jeg aldri har hørt makan. Du veit ikke en forbanne dritt om meg, og likevel sier du at jeg er en bråkmaker. Det er bare helt utrolig. I løpet av de siste 8 årene tror jeg at jeg har vært i bråk noen få ganger, og utelukkende har jeg snakket meg fra alt, uten å sloss. Jeg sloss aldri med mindre noen går direkte til angrep på meg, noe som selvsagt skjer sjelden, men det skjedde i helgen. Uten at jeg gjorde annet enn å løpe fra gutta. Men du sier jeg er en bråkmaker. Du skal på død og liv forsvare bermen, du og Sør, men forskjellen er i det minste at Sør har vett nok til å komme med argumenter, mens du pålegger meg sider jeg ikke har, og som du ikke kan vite om jeg har, da du aldri har møtt meg. Du er så dum at det er skremmende. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/74579-stikk-ut-et-%C3%B8ye-p%C3%A5-dem/page/2/#findComment-374860 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rusle Skrevet 29. september 2002 Del Skrevet 29. september 2002 Veninnen min har en bror som heller aldri har yppet til bråk og har samme innstillign som deg: gå og ta de jævlene. Han og kompisene reiser til Oslo for å finne bråk...Selvsakt ypper de overhode ikke til bråk. Ingen hvite ypper til bråk og vi var fredlige osv osv. Jeg merker meg også hvordan han prater når han ikke har andre tilskuere. Klart han synes de skal tas for de har ikke noe her og gjøre. Hvis han ser på meg så slår jeg osv. Bråkemakere er de og deg selv SDD! ingen tvil om det. Her sier du mot deg selv hele veien. At du ikke er en type som ypper til bråk (for å få sympati) og at du vil reise ned for å stikke ut øyet på dem og du oppfordrer andre til og gjøre det samme!! yppe til bråk er hva det er! Vel, her hører vi kun fra din synsvinkel...du kan si hva du vil om det er den hele og fulle sannhet eller ei, vet ingen av oss. Men at du ypper til bråk gjør du, og kan nok aldri si du ikke gjør eller har gjort det igjen! Du har vel hørt om blind vold. Det var det det dreide seg om her. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/74579-stikk-ut-et-%C3%B8ye-p%C3%A5-dem/page/2/#findComment-374875 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taj Mahal Skrevet 29. september 2002 Del Skrevet 29. september 2002 "Veninnen min har en bror som heller aldri har yppet til bråk og har samme innstillign som deg: gå og ta de jævlene." Det er fin innstilling, uansett om personen er blå eller hvit. "Han og kompisene reiser til Oslo for å finne bråk...Selvsakt ypper de overhode ikke til bråk." Da er de ikke noe bedre enn gutta jeg beskriver over, så ikke sammenlign meg meg sånt pakk. "Ingen hvite ypper til bråk og vi var fredlige osv osv. Jeg merker meg også hvordan han prater når han ikke har andre tilskuere." Jeg har aldri sagt at "ingen hvite" ypper til bråk. Mange hvite er ille de også, men det er nå en kjennsgjerning at de fleste bråkemakerne på byen er utlendinger, noe all statistikk viser. Men du ser selvsagt ikke dette, og du er en av grunnene til at nordmenn blir rasister. Du med ditt ekstremt dumsnille og snevre syn på fakta. "Klart han synes de skal tas for de har ikke noe her og gjøre. Hvis han ser på meg så slår jeg osv." Hva er dette for slags bullshit? Du sammenligner en person som åpenbart er en bråkmaker med meg. Du må jo være enda mer idiot enn jeg noensine har trodd. "Bråkemakere er de og deg selv SDD!" Jeg har ALDRI lagt bråk! Du aner overhodet ikke hva du snakker om, og jeg og fyren som gikk foran meg ble angrepet av tre stk, som vi ikke kjente, ikke hadde snakket med, og de slo alt og alle som bevegde seg i deres retning. Og du sier at jeg er en bråkmaker. Det er faen meg synd på deg. ". Her sier du mot deg selv hele veien. At du ikke er en type som ypper til bråk (for å få sympati) og at du vil reise ned for å stikke ut øyet på dem og du oppfordrer andre til og gjøre det samme!! yppe til bråk er hva det er!" Nei, jeg skulle gjort det der og da. Jeg drar ikke byen for å stikke ut øynene på noen. Men flyr folk på meg en gang til, så skal de få svi, og det med renter. Enten de er nordmenn eller andre. "Vel, her hører vi kun fra din synsvinkel...du kan si hva du vil om det er den hele og fulle sannhet eller ei, vet ingen av oss. Men at du ypper til bråk gjør du, og kan nok aldri si du ikke gjør eller har gjort det igjen! " Det veit du ingenting om. Du er faen meg så stokk dum at jeg aldri har hørt makan. Du veit ikke en forbanne dritt om meg, og likevel sier du at jeg er en bråkmaker. Det er bare helt utrolig. I løpet av de siste 8 årene tror jeg at jeg har vært i bråk noen få ganger, og utelukkende har jeg snakket meg fra alt, uten å sloss. Jeg sloss aldri med mindre noen går direkte til angrep på meg, noe som selvsagt skjer sjelden, men det skjedde i helgen. Uten at jeg gjorde annet enn å løpe fra gutta. Men du sier jeg er en bråkmaker. Du skal på død og liv forsvare bermen, du og Sør, men forskjellen er i det minste at Sør har vett nok til å komme med argumenter, mens du pålegger meg sider jeg ikke har, og som du ikke kan vite om jeg har, da du aldri har møtt meg. Du er så dum at det er skremmende. Her forteller jeg om en som ypper til bråk og sammenligner deg med ham fordi du også gjør det nå. Fullt forståelig at man tar selvforsvar, men å OPPFORDRE andre til å "ta de drittsekkene", er i mine øgner å yppe til bråk. Blir man angrepet uten grunn, skal man ta igjen og gi dem en lærepenge. Du har sikkert fått med deg at jeg er for "øye for øye, tann for tann"?! Men og fucke opp stemningen og oppfordre andre til å ta disse du er irritert på er helt bak mål synes jeg. Da virker du i mine øyner som en svak person som ber om backup rett og slett...eller at andre skal ta disse du ikke fikk tatt. Om det ikke var slik du ville at folk skulle tro, så burde du ha lagt det mer klart frem. At du må slenge så mye dritt fordi jeg skriver hva jeg mener om innlegget ditt og påpeker at du faktisk ypper til bråk, er utrolig lite reflektert og barnlig. Om jeg tok så gruelig feil, pleier en voksen person fremlegge det slik uten å måtte spy ut en hel del med dritt slik du gjorde 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/74579-stikk-ut-et-%C3%B8ye-p%C3%A5-dem/page/2/#findComment-374999 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taj Mahal Skrevet 29. september 2002 Del Skrevet 29. september 2002 Du har vel hørt om blind vold. Det var det det dreide seg om her. Var det? var det det det virkelig dreide seg om her rusle? hmmm... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/74579-stikk-ut-et-%C3%B8ye-p%C3%A5-dem/page/2/#findComment-375001 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 29. september 2002 Forfatter Del Skrevet 29. september 2002 Her forteller jeg om en som ypper til bråk og sammenligner deg med ham fordi du også gjør det nå. Fullt forståelig at man tar selvforsvar, men å OPPFORDRE andre til å "ta de drittsekkene", er i mine øgner å yppe til bråk. Blir man angrepet uten grunn, skal man ta igjen og gi dem en lærepenge. Du har sikkert fått med deg at jeg er for "øye for øye, tann for tann"?! Men og fucke opp stemningen og oppfordre andre til å ta disse du er irritert på er helt bak mål synes jeg. Da virker du i mine øyner som en svak person som ber om backup rett og slett...eller at andre skal ta disse du ikke fikk tatt. Om det ikke var slik du ville at folk skulle tro, så burde du ha lagt det mer klart frem. At du må slenge så mye dritt fordi jeg skriver hva jeg mener om innlegget ditt og påpeker at du faktisk ypper til bråk, er utrolig lite reflektert og barnlig. Om jeg tok så gruelig feil, pleier en voksen person fremlegge det slik uten å måtte spy ut en hel del med dritt slik du gjorde "Fullt forståelig at man tar selvforsvar, men å OPPFORDRE andre til å "ta de drittsekkene", er i mine øgner å yppe til bråk." Det er da selvforsvar jeg snakker om her da, for helvete. Jeg leste innlegget mitt igjen nå, og jeg gjorde meg klar på det området. NESTE GANG DERE HAVNER I EN SLIK SITUSJON, skrev jeg. Hvordan i helvete kan du mistforstå det til at jeg ber folk om å joine en lynsjemobb? "Blir man angrepet uten grunn, skal man ta igjen og gi dem en lærepenge. Du har sikkert fått med deg at jeg er for "øye for øye, tann for tann"?!" Er det ikke det jeg sier da? Jeg har da for faen aldri sagt at noen skal angripe uskyldige mennesker. Er det virkelig mulig å skrive så mye svada på en gang. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/74579-stikk-ut-et-%C3%B8ye-p%C3%A5-dem/page/2/#findComment-375037 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 29. september 2002 Forfatter Del Skrevet 29. september 2002 Her forteller jeg om en som ypper til bråk og sammenligner deg med ham fordi du også gjør det nå. Fullt forståelig at man tar selvforsvar, men å OPPFORDRE andre til å "ta de drittsekkene", er i mine øgner å yppe til bråk. Blir man angrepet uten grunn, skal man ta igjen og gi dem en lærepenge. Du har sikkert fått med deg at jeg er for "øye for øye, tann for tann"?! Men og fucke opp stemningen og oppfordre andre til å ta disse du er irritert på er helt bak mål synes jeg. Da virker du i mine øyner som en svak person som ber om backup rett og slett...eller at andre skal ta disse du ikke fikk tatt. Om det ikke var slik du ville at folk skulle tro, så burde du ha lagt det mer klart frem. At du må slenge så mye dritt fordi jeg skriver hva jeg mener om innlegget ditt og påpeker at du faktisk ypper til bråk, er utrolig lite reflektert og barnlig. Om jeg tok så gruelig feil, pleier en voksen person fremlegge det slik uten å måtte spy ut en hel del med dritt slik du gjorde "At du må slenge så mye dritt fordi jeg skriver hva jeg mener om innlegget ditt og påpeker at du faktisk ypper til bråk, er utrolig lite reflektert og barnlig. Om jeg tok så gruelig feil, pleier en voksen person fremlegge det slik uten å måtte spy ut en hel del med dritt slik du gjorde" Jeg driter da i om du er uenig med meg her, men du framstiller meg som en fyr som flyr rundt på byen for å lage bråk, og i tillegg sier du at det er meget sannsynlig fordi "dere jo bare har min side av saken", og får det til å virke som om det som skjedde natt til lørdag, til tross for hvordan jeg beskrev det, faktisk var dels min skyld. Og du sier at JEG slenger dritt? Du lyver, tillegger meg egenskaper helt utenfor noe du kan vite noe som helst, osv, og så sier du at JEG slenger dritt til deg? Jeg må bare le. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/74579-stikk-ut-et-%C3%B8ye-p%C3%A5-dem/page/2/#findComment-375041 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 29. september 2002 Forfatter Del Skrevet 29. september 2002 Var det? var det det det virkelig dreide seg om her rusle? hmmm... Hvordan klarte du å tolke dette annerledes? Du hadde garantert tolket det annerledes om de tre jeg beskriver som noen jævla negre, hadde vært noen jævla nordmenn, og jeg beskrev dem som det. Igjen prøver du å så tvil om min troverdighet i innlegget, og framstille meg som om det jeg skriver over her er løgn. Det må jo bare være noe feil med deg. Selv Sør, som vel har vært den flittigste debatanten her har ikke sådd tvil om det jeg skrev, selv om han selvsagt kommer med sine "95 % menn" osv. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/74579-stikk-ut-et-%C3%B8ye-p%C3%A5-dem/page/2/#findComment-375063 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taj Mahal Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 "Fullt forståelig at man tar selvforsvar, men å OPPFORDRE andre til å "ta de drittsekkene", er i mine øgner å yppe til bråk." Det er da selvforsvar jeg snakker om her da, for helvete. Jeg leste innlegget mitt igjen nå, og jeg gjorde meg klar på det området. NESTE GANG DERE HAVNER I EN SLIK SITUSJON, skrev jeg. Hvordan i helvete kan du mistforstå det til at jeg ber folk om å joine en lynsjemobb? "Blir man angrepet uten grunn, skal man ta igjen og gi dem en lærepenge. Du har sikkert fått med deg at jeg er for "øye for øye, tann for tann"?!" Er det ikke det jeg sier da? Jeg har da for faen aldri sagt at noen skal angripe uskyldige mennesker. Er det virkelig mulig å skrive så mye svada på en gang. Å fy faen mæ asså. Hehe, plutselig ser det ut som en fjortis som skriver. Faen meg her og faen meg der. Har du ikke bedre ord og komme med? ¨Mulig jeg burde lese innlegget ditt en gang til, men oppsøkte ikke du en som var i trøbbel? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/74579-stikk-ut-et-%C3%B8ye-p%C3%A5-dem/page/2/#findComment-375260 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taj Mahal Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 "At du må slenge så mye dritt fordi jeg skriver hva jeg mener om innlegget ditt og påpeker at du faktisk ypper til bråk, er utrolig lite reflektert og barnlig. Om jeg tok så gruelig feil, pleier en voksen person fremlegge det slik uten å måtte spy ut en hel del med dritt slik du gjorde" Jeg driter da i om du er uenig med meg her, men du framstiller meg som en fyr som flyr rundt på byen for å lage bråk, og i tillegg sier du at det er meget sannsynlig fordi "dere jo bare har min side av saken", og får det til å virke som om det som skjedde natt til lørdag, til tross for hvordan jeg beskrev det, faktisk var dels min skyld. Og du sier at JEG slenger dritt? Du lyver, tillegger meg egenskaper helt utenfor noe du kan vite noe som helst, osv, og så sier du at JEG slenger dritt til deg? Jeg må bare le. Du mener det er galt at man er obs på at det er to parter her? Jeg sa du ypper til bråk HER ved det du skriver. At du fremlegger sinnet ditt her og sier hva du SKAL gjøre neste gang, men ikke gjorde virker litt patetisk for meg. Spesiellt slik du fremla det. Noe å bli så sint for det da? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/74579-stikk-ut-et-%C3%B8ye-p%C3%A5-dem/page/2/#findComment-375261 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taj Mahal Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Hvordan klarte du å tolke dette annerledes? Du hadde garantert tolket det annerledes om de tre jeg beskriver som noen jævla negre, hadde vært noen jævla nordmenn, og jeg beskrev dem som det. Igjen prøver du å så tvil om min troverdighet i innlegget, og framstille meg som om det jeg skriver over her er løgn. Det må jo bare være noe feil med deg. Selv Sør, som vel har vært den flittigste debatanten her har ikke sådd tvil om det jeg skrev, selv om han selvsagt kommer med sine "95 % menn" osv. Om du skriver normenn eller negre reagerer jeg på ja, men om du hadde skrevet drittsekker....hadde jeg muligens reagert anerledes. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/74579-stikk-ut-et-%C3%B8ye-p%C3%A5-dem/page/2/#findComment-375262 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.