Gå til innhold

Venner i rl?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det virker som om mangen av dere er venner i virkeligheten også utifra det dere skriver, stemmer dette?

Fortsetter under...

Snoopy_Syttifire
Skrevet

En del er kanskje det. Synes du mange er veldig personlig i skrivemåten? Trenger ikke å ha fruffet motparten for å være det.

Skrevet

Kjenner ikke en sjæl, jeg. Jo, forresten en. Men jeg regnet ikke med at det var meg du siktet til. Svarer læll.

Skrevet

Noen har jeg truffet i RL, noen har jeg telefonkontakt med og noen kun nett. Håper jeg får anledning til å treffe mange av mine nettvenner, men avstanden er nok et hinder.

Skrevet

Jeg er vel venner med noen i RL. Men har mange gode nettvenner også :)

Annonse

Skrevet

Har møtt en del i RL. Synes dette er et like naturlig sted å skaffe seg venner som i RL.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...