Gå til innhold

Hjelp

Anbefalte innlegg

I ca.ett år har jeg vært plaget av følgende symptomer:synlig håravfall (viker),diare daglig,kramper i legger og føtter, dårlig blodsirkulasjon spesielt merkbar på høre side (fryser lett, blå nagl, følelsesløs),væskeansamlinger i legger (mye og smertefullt),sterk plutselig svetting uten å være varm, muskelsvakhet, utslett over bekkenet, kløe, tungpustenhet, periodisk kløe, tretthet, sløvhet, blødninger analt og vaginalt daglig ca 1 mnd., redusert syn og muligens noe red. hørsel, periodevis fullstendig bortfall av kraft i høyre arm, rød tunge, dyp rødt belegg på lippene daglig,periodevis hyppig vannlating (ca, hver 1/2 time til time), oppblåst mage periodevis,dårlig ansiktshud,hud ryggproblemer. siden april- mai har de fleste symptomene etterhvert blitt borte, Har utslett,soppinfeksjon og magesmerter (tidvis)Huden i ansiktet er fortsatt ikke bra, Håret har begynt å vokse ut igjen. Hørsel og syn har bedret seg, men kaskje ikke helt som før.Har fått redusert hukommelse og konsentrasjonsevne. Forut for at alt dette skjedde var jeg i svært god fysisk form. Trente regelmessig, ca. 3 ganger i uken i time, helsestudio/turer. Var også i god psykisk balanse.Har mistanke om at jeg kan ha fått i meg medikamenter eller andre stoffer uten min viten. Kan dette stemme eller kan det være andre årsaker til disse omfattende problemene. Oppsøkte lege, fikk bare nevnt to symptomer før jeg ble avbrutt og det ble konkludert med at dette er problemer som man får i min alder. Jeg var for svak til å protestere. Orker ikke oppsøke lege igjen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/74594-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære deg !

Hvis du har hatt slike plager i ett år og fortsatt ikke er frisk så skal du komme deg til lege snarest igjen. Det er IKKE normalt å hovne kraftig opp i leggene, ha smerter i brystet og være tungpustet. Plutselig håravfall er heller ikke normalt, og utslettet/hudproblemene bør også sjekkes.

Det er umulig å si hva disse plagene kan skyldes uten en undersøkelse - kom deg til legen, og begynn med de mest alvorlige symptomene først når du skal forklare saken.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/74594-hjelp/#findComment-375091
Del på andre sider

Christian Anker, spesialist i allmennmedisin

Dette er nok for omfattende og sammensatte plager til at jeg kan gi deg en betryggende vurdering av dem pr. brev. Blødninger fra skjede (utenom menstruasjon) og endetarm samt kraftløshet i arm er noen av symptomene som det kan være klokt å få vurdert nærmere. Dersom du ikke opplever at legen din tar deg på alvor, bør du overveie å skifte til en annen lege.

Kredittkortet ditt blir ikke belastet for henvendelsen til Doktor Online.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/74594-hjelp/#findComment-375547
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...