Gjest mwoaha Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 Tips til alle under 18 som røyker, men ikke vet hvordan få kjøpt i butikkene: si f.eks "20 prince" Da spør sansyneligvis han fyren bak disken om leg, og da leter du desperat gjennom veska og sier "faen/shit, jeg glemte leg'n hjemme" Da sier han fyren bak disken "greit, men husk den neste gang a'" går hvertfall for meg =) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 Ja, den var jo ny... not! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest papirtiger Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 Ja, den var jo ny... not! hehehehehehe!!!! Men det er jo helt utrolig hvor ofte man glemte igjen leg'et hjemme lørdag kveld. Før man ble 18/20 vel og merke.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 hehehehehehe!!!! Men det er jo helt utrolig hvor ofte man glemte igjen leg'et hjemme lørdag kveld. Før man ble 18/20 vel og merke.. hehe - joda Men er det ikke typisk da - de som skal kjøpe røyk og ikke har legg, de er ikke gamle nok til å kjøpe? *har jobbet i butikk* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tenåring Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 Ja, den var jo ny... not! ja - ikke sant =) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest papirtiger Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 hehe - joda Men er det ikke typisk da - de som skal kjøpe røyk og ikke har legg, de er ikke gamle nok til å kjøpe? *har jobbet i butikk* Selvsagt. Hvem er det som ikke har visakort el. i lommeboka? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Simfa Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 Det er sjelden mennesker (som er gamle nok) idag går uten legitimasjon, de som ikke er gamle nok har rett og slett ikke leg og har de et tør de ikke vise det frem. Det er faktisk ikke så lett å kjøpe hverken øl eller røyk hvis man ikke er gammel nok. En tidligere streng kassaoperatør. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
joette Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 Hadde du iallefall ikke fått av meg da jeg jobbet på Kiwi. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tennåring Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 ja - ikke sant =) Var det ikke du som lissom hadde slutta å røyke da??? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tenåring Skrevet 29. september 2002 Del Skrevet 29. september 2002 ja - ikke sant =) var ikke jeg som skrev hovedinnlegget, skrev bare "ja, ikke sant" som ironi til det anki hadde skrevet... =/ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.