Gjest Isa Skrevet 19. juli 2000 Skrevet 19. juli 2000 Jeg finner det litt påfallende at en av Dol's medarbeidere gis anledning til såpass aggresivt å markedsføre de "hefter" han har skrevet om trening her. Jeg sikter til hvordan J.G. Oppheim i svært mange sammenhenger her på forum for allmennmedisin i det siste har markedsført sine treningshefter, som visstnok er langt fra gratis. Jeg finner dette også betenkelig fordi jeg betviler den faglige kvalitet på deler av de råd han gir - og forundres over at Dol's redaksjon finner det ønskelig at det gis råd som er såpass svakt faglig fundert på denne nettsiden som forøvrig pleier å stå for høy faglig kvalitet. Hvis Dol's medarbeidere gis anledning til aktiv markedsføring av sine produkter, bør vel også andre gis samme mulighet? 0 Siter
Gjest Christian Anker, lege Skrevet 21. juli 2000 Skrevet 21. juli 2000 Tusen takk for tilbakemeldingen. Jeg vil ta dete opp med vedkommende. Vennlig hilsen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.