Gå til innhold

Om å markedsføre egenprodusert litteratur her


Gjest Isa

Anbefalte innlegg

Jeg finner det litt påfallende at en av Dol's medarbeidere gis anledning til såpass aggresivt å markedsføre de "hefter" han har skrevet om trening her. Jeg sikter til hvordan J.G. Oppheim i svært mange sammenhenger her på forum for allmennmedisin i det siste har markedsført sine treningshefter, som visstnok er langt fra gratis. Jeg finner dette også betenkelig fordi jeg betviler den faglige kvalitet på deler av de råd han gir - og forundres over at Dol's redaksjon finner det ønskelig at det gis råd som er såpass svakt faglig fundert på denne nettsiden som forøvrig pleier å stå for høy faglig kvalitet.

Hvis Dol's medarbeidere gis anledning til aktiv markedsføring av sine produkter, bør vel også andre gis samme mulighet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Christian Anker, lege

Tusen takk for tilbakemeldingen.

Jeg vil ta dete opp med vedkommende.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...