Gå til innhold

Hilsen fra Gran Canaria : )

Anbefalte innlegg

Ja naa sitter jeg og agapetos paa en internettcafe.. vi har det kjempe fint her nede.. masse sol osv...

Skal vaere her til onsdag.. og skal paa treffet i oslo paa torsdagen.. haaper at det kommer noen folk da : )

Men naa skal vi ned paa stranda og kikke litt.. skal saa ut aa spise... :)

Ha det fint der hjemme i kalde norge..

Klemz fra mymya og agapetos

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/74634-hilsen-fra-gran-canaria/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Nå igjen? ;) Hvem er "vi" da?

God tur, Spenning! Send litt varme oppover til kalde Trøndelag når du kommer dit, sant?!

*Klem*

Hei Line, takk for hilsen. Reiser flere stykker sammen, skal kose oss i varmen. Skal sende noen varme guffs fra sanda i Massapalomas:-)))) Trøndelag får nok besøk igjen nærmere jul:-)) (Levanger) *klem*

Åååh, dit har jeg drømt meg bort mange ganger de siste to ukene! Nyt været og stemningen, og send gjerne litt varme oppover til tre grader kalde Trondheim! :o)

Kos dere!

For min del skulle du ha fått 5 grader og 20% av luftfugtigheten oppover med glede! *æsj*

For min del skulle du ha fått 5 grader og 20% av luftfugtigheten oppover med glede! *æsj*

Luftfuktighet har vi så det monner i lange baner her om dagen :o/ Kaldt er det og, men... jeg benytter nå dagene med dårlig vær til å sove jeg da. Men jeg hadde reist på dagen om jeg hadde muligheten til ungefri ei uke eller to!

Luftfuktighet har vi så det monner i lange baner her om dagen :o/ Kaldt er det og, men... jeg benytter nå dagene med dårlig vær til å sove jeg da. Men jeg hadde reist på dagen om jeg hadde muligheten til ungefri ei uke eller to!

Det er nok godt å feriere her nå, men husarbeid... *grøss* Jeg var forresten ute i sted i shorts og t-skjorte og angret på at jeg ikke hadde tatt på meg en tynn topp i stedet for den t-skjorta. :-)

Annonse

Det er nok godt å feriere her nå, men husarbeid... *grøss* Jeg var forresten ute i sted i shorts og t-skjorte og angret på at jeg ikke hadde tatt på meg en tynn topp i stedet for den t-skjorta. :-)

Jadda, jadda... jeg er ikke NOE misunnelig...

;o)

Hadde forresten finvær i dag vi og, så fint at jeg klarte å ergre meg nok over de skitne vinduene til at jeg vasket dem ;)

Men... det er bare 7-8 grader, da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...