Dorthe Skrevet 28. september 2002 Skrevet 28. september 2002 Har barnefri men ingen å gå ut med. Har leid en video og kjøpt godteri men det blir jo nesten som de andre dagene i uka. Går ikke ut alene altså. Æsj. det er lenge til neste sjanse til å gå ut ( 0 Siter
Amiga Skrevet 28. september 2002 Skrevet 28. september 2002 Da hadde jeg nok blitt så rastløs at jeg hadde gått ut alene. :-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 28. september 2002 Forfatter Skrevet 28. september 2002 Da hadde jeg nok blitt så rastløs at jeg hadde gått ut alene. :-) Etter innlegget til SDD i natt tør jeg ikke. Jeg som bor midt i innvandrerbyen.*LOL* Men jeg er så rastløs at maven hopper. 0 Siter
Amiga Skrevet 28. september 2002 Skrevet 28. september 2002 Etter innlegget til SDD i natt tør jeg ikke. Jeg som bor midt i innvandrerbyen.*LOL* Men jeg er så rastløs at maven hopper. Du må få en stor sterk mann til å følge deg da vettu! ;-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 28. september 2002 Forfatter Skrevet 28. september 2002 Du må få en stor sterk mann til å følge deg da vettu! ;-) Det er ingen tilgjengelig. 0 Siter
punkyB Skrevet 28. september 2002 Skrevet 28. september 2002 Det er ingen tilgjengelig. Hvor er sdd når man trenger han??? 0 Siter
Dorthe Skrevet 28. september 2002 Forfatter Skrevet 28. september 2002 Hvor er sdd når man trenger han??? Han skylder meg en cognac, den hadde passet i kveld. Han lovte meg det forrige uke. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.