Gå til innhold

En kniv i hånden! :-))


flisa

Anbefalte innlegg

Nå har jeg lagt inn to spørsmål på Webmaster-forumet, og Pi@ har også spurt på danske DOL,. - og på danske DOL har vi fått svar av admin om det er en bilde av en kniv i hånden på det bildet som er øverst til høyre - om man trykker på Forside, oppe på den oransje/røde stripen her! :-) (PUH!)

Hva syns dere? ER det ikke en kniv da? jooo! :-)))

klikk her og døm selv:

http://www.doktoronline.no/gifs_new/whatsup_top_hand.gif

Vil vi ha den der da? neiiii! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jo, det er utvilsomt en kniv. Kanskje den symboliserer en Dolfetish? Har du forøvrig lagt merke til at den blå ringen på den blå reklamen på midten over ligner på packman?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fra danske webmaster:

"Jeg vil hurtigst muligt be grafikeren om at få lavet et nyt, så ingen tror dette er en barbarisk tjeneste ;-)

Ham Jacob er nu en flink mand:-D

Går jo ikke an at vi brugere bliver "barbariske"

Vh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, det er utvilsomt en kniv. Kanskje den symboliserer en Dolfetish? Har du forøvrig lagt merke til at den blå ringen på den blå reklamen på midten over ligner på packman?

men den har nå skiftet, den reklamen, så den får jeg ikke se! *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Christian Anker, lege

Det kommer vel ikke som en overraskelse at det faktisk ikke er en kniv :-)

Vi har imidlertid fått nye bilder som vil bli lagt ut i løpet av de nærmeste dagene.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer vel ikke som en overraskelse at det faktisk ikke er en kniv :-)

Vi har imidlertid fått nye bilder som vil bli lagt ut i løpet av de nærmeste dagene.

Vennlig hilsen

DER kom svaret ja! :-)

Huff, kanskje det var ment å være en tommel - og nå har en stakkars tegner fått sparken og all ting? :-)

INNRØM at det ligner en kniv da i alle fall! *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok litt dårlig stemning i DOL-ledelsen om dagen, eierne stresser dem jævlig hardt!

De klarer jo ikke tjene penger! Bare bruke!

Kanskje det er derfor de er litt paralysert og handlingslammet?

Nå blir jeg vel utestengt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer vel ikke som en overraskelse at det faktisk ikke er en kniv :-)

Vi har imidlertid fått nye bilder som vil bli lagt ut i løpet av de nærmeste dagene.

Vennlig hilsen

Plutselig var han på plass med et svar, skulle det ikke mere til enn mitt innlegg? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Christian Anker, lege

Det er nok litt dårlig stemning i DOL-ledelsen om dagen, eierne stresser dem jævlig hardt!

De klarer jo ikke tjene penger! Bare bruke!

Kanskje det er derfor de er litt paralysert og handlingslammet?

Nå blir jeg vel utestengt!

Oxen

Jeg må bare konstatere at du har lite innsikt i hva eierene mener om DOL-ledelsen :-)

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Christian Anker, lege

Plutselig var han på plass med et svar, skulle det ikke mere til enn mitt innlegg? ;-)

Oxen

Forklaringen er kanskje at vi har hatt viktigere spørsmål å avklare først..... :-)

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg lest så mye om den kniven som tydeligvis opptar så mange sterkt, men hos meg er det ikke hverken hånd, kniv eller noe annet!!

Hvor????

(Kanskje den drittskjermen min er for liten... ;-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg lest så mye om den kniven som tydeligvis opptar så mange sterkt, men hos meg er det ikke hverken hånd, kniv eller noe annet!!

Hvor????

(Kanskje den drittskjermen min er for liten... ;-))

Nå har de jo så sannelig byttet den ut med en "normal" hånd! :-))) Så det vil for alltid være et mysterium for deg, ergelig ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har de jo så sannelig byttet den ut med en "normal" hånd! :-))) Så det vil for alltid være et mysterium for deg, ergelig ikke sant?

Jo... Tror jeg har sett hånda, men den så tom ut for meg... ;-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har de jo så sannelig byttet den ut med en "normal" hånd! :-))) Så det vil for alltid være et mysterium for deg, ergelig ikke sant?

Her hos meg er kniven fremdeles på plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...