Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå er jo ikke jeg noen stor gitarist... Og flaut nok må jeg innrømme at akkurat den låta der har jeg hørt veldig lite... Men du kan jo ta det som god trening i å ta ting på øret?

Dere korpsgutta vøttuh. Kan bare spella etter noter;-)

Sant nok. Er langt fra flink nok til å ta ting på øret, ei heller til diverse grep og akkorder.

Det koker ned til tidsbruken. I stedet for å bruke laaang tid på dette er det veldig komfortabelt å bare lese rett av.

Sant nok. Er langt fra flink nok til å ta ting på øret, ei heller til diverse grep og akkorder.

Det koker ned til tidsbruken. I stedet for å bruke laaang tid på dette er det veldig komfortabelt å bare lese rett av.

Har ikke så _veldig_ mye peiling på gitar, men kunne dette vært noe?

http://www.line6.com/guitarportonline/index.html

Høvdingen's nye leketøy, he he.

Har ikke så _veldig_ mye peiling på gitar, men kunne dette vært noe?

http://www.line6.com/guitarportonline/index.html

Høvdingen's nye leketøy, he he.

Det er mye fint å få kjøpt, og denne saken er nok sikkert moro. Man har jo lyst på så mangt, men akkurat denne gangen var det bare et enkelt tabulatur... :-)

• 1 måned senere...

Annonse

• 2 uker senere...

Er du fortsatt på utkikk? Jeg kan gi deg en versjon transkribert etter en live framføring en gang seint på åttitallet. Eller rett og slett bare akkordene. Om du behersker fingerspill, og har et VISST gehør, kan det høres helt ok ut.

Er fortsatt på utkikk! Veldig fint om du vil sende meg det på adressen [email protected]

Takk skal du ha!

Gjest Dubreuilh

Er fortsatt på utkikk! Veldig fint om du vil sende meg det på adressen [email protected]

Takk skal du ha!

"Tabsa" var lagt ut på nettet, men er nå sletta takket være det #¤#¤#¤ TONO. Jeg har dessverre ikke hele låta i transkribert form, og jeg tror ikke jeg orker å skrive hele greia i detalj. Om du vil, kan jeg derimot sende deg akkordene. Så kan du ta utgangspunkt i dem.

"Tabsa" var lagt ut på nettet, men er nå sletta takket være det #¤#¤#¤ TONO. Jeg har dessverre ikke hele låta i transkribert form, og jeg tror ikke jeg orker å skrive hele greia i detalj. Om du vil, kan jeg derimot sende deg akkordene. Så kan du ta utgangspunkt i dem.

Om jeg kan få akkordene er det kjempebra! På forhånd takk!

[email protected]

Mvh

• 4 uker senere...

Var akkurat det jeg var ute etter. Takk skal du ha!! :-)

Mvh.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...