sona Skrevet 29. september 2002 Del Skrevet 29. september 2002 Hjelp!! Etter at jeg testet postivt, begynte jeg å blø, det var litt ikke så mye. På dag 12 etter innsetting (inkl inss.dag) viste blodprøven hcg på 146. I dag har jeg mer blødning, rødt. Er kjempe redd at det er beynnelsen av ny sp.abort. Har dårlig erfaring med blødninger tidlig i svangerskap. Jeg tar Fragmin-sprøyter pga tidligere aborter. Kan det være årsaken til blødninger? Håper noen kan svare meg. Klem fra en nervøs 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Venus Skrevet 29. september 2002 Del Skrevet 29. september 2002 Tenker på deg, håper at blødningen har stoppet nå! Ta det heeelt med ro nå, det trenger ikke å bety noe. Ring din gynekolog i morgen, selv om så tidlig i svangerskapet ser de vel ikke stort på UL? Uff, dette var leit. Det er da din tur nå!!! Ble så glad da du fikk 2 blå. Håper inderlig at blødningen gir seg. Varm klem fra 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest alma 33 Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Hei sona, det er jo grusomt det du går gjennom nå. Vil bare trøste deg med at jeg har vært gjennom 7 forsøk, har vært gravid to ganger som har endt i abort. 7.ende gangen gikk det bra, er nå gravid og i 6.måned. Graviditeten startet med blødninger som vedvarte i flere uker. Fikk ikke fragmin men har lest her tidligere at det kan gi blødninger. Hcg din er jo flott, dette skal gå veien denne gang!! De beste ønsker fra meg 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.