Gå til innhold

Blødninger igjen

sona

Anbefalte innlegg

Hjelp!! Etter at jeg testet postivt, begynte jeg å blø, det var litt ikke så mye. På dag 12 etter innsetting (inkl inss.dag) viste blodprøven hcg på 146.

I dag har jeg mer blødning, rødt. Er kjempe redd at det er beynnelsen av ny sp.abort. Har dårlig erfaring med blødninger tidlig i svangerskap.

Jeg tar Fragmin-sprøyter pga tidligere aborter. Kan det være årsaken til blødninger? Håper noen kan svare meg.

Klem fra en nervøs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenker på deg, håper at blødningen har stoppet nå! Ta det heeelt med ro nå, det trenger ikke å bety noe. Ring din gynekolog i morgen, selv om så tidlig i svangerskapet ser de vel ikke stort på UL?

Uff, dette var leit. Det er da din tur nå!!! Ble så glad da du fikk 2 blå.

Håper inderlig at blødningen gir seg.

Varm klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei sona,

det er jo grusomt det du går gjennom nå. Vil bare trøste deg med at jeg har vært gjennom 7 forsøk, har vært gravid to ganger som har endt i abort. 7.ende gangen gikk det bra, er nå gravid og i 6.måned. Graviditeten startet med blødninger som vedvarte i flere uker. Fikk ikke fragmin men har lest her tidligere at det kan gi blødninger. Hcg din er jo flott, dette skal gå veien denne gang!!

De beste ønsker fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...