Gjest en jente på en annen klode. Skrevet 29. september 2002 Del Skrevet 29. september 2002 Hei .er en jente på 24 år som har vært dypt deprimert i 3 år..og da mener jeg DYPT-klarre ikke tenke, lese, har ingen glede osv..Har prøvd masse andidepressiva og akupunktur..ingenting hjelper..var på en poliklinikk i vår for å forsøke å få ECT, men de sa det ikke var aktuellt..fordi jeg ikke var dypt nok deprimert, men hvordan kan de si noe slikt..jeg føler at dette er mitt eneste håp, og har et sterkt ønske om å prøve det..hvordan kan jg få gjort det? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thinkerbell Skrevet 29. september 2002 Del Skrevet 29. september 2002 hei.. har du forsøkt samtaleterapi? Og.. vet du grunnen til din depresjon? -hilsen fra 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Z@pvir Skrevet 29. september 2002 Del Skrevet 29. september 2002 Det er ofte nødvendig å henvende seg både to og tre og kanskje fire steder før en får den hjelpen en trenger. Noen er så utrolig heldig at de får full klaff første gang, men tror det er ganske uvanlig egentlig, Hvis DU opplever depresjonen som svært DYP skal du ikke godta at en lege forteller deg at det er den ikke. Det kan jo også være ubalanser/allergier/sykdommer i kroppen som gjør at en utvikler en depresjon. En depresjon kan være følge av fysisk sykdom, samtidig som fysisk sykdom kan utvikle seg etter en langvarig depresjon. Hva som kom først, er det ikke bestandig psykiatrien forsker så mye i (tror jeg). Jeg mener; er du deprimert som følge av en fysisk sykdom, så er det den som skal kureres. Så forsvinner kanskje også depresjonen som her var bre et symptom. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest en jente på en annen klode Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Det er ofte nødvendig å henvende seg både to og tre og kanskje fire steder før en får den hjelpen en trenger. Noen er så utrolig heldig at de får full klaff første gang, men tror det er ganske uvanlig egentlig, Hvis DU opplever depresjonen som svært DYP skal du ikke godta at en lege forteller deg at det er den ikke. Det kan jo også være ubalanser/allergier/sykdommer i kroppen som gjør at en utvikler en depresjon. En depresjon kan være følge av fysisk sykdom, samtidig som fysisk sykdom kan utvikle seg etter en langvarig depresjon. Hva som kom først, er det ikke bestandig psykiatrien forsker så mye i (tror jeg). Jeg mener; er du deprimert som følge av en fysisk sykdom, så er det den som skal kureres. Så forsvinner kanskje også depresjonen som her var bre et symptom. kanskje bør jeg pushe på mer...depresjonen har nok ligget latent i kroppen...men den utløsende årsak var at jeg begynte på p-piller for tre år siden..bittert, skulle jeg aldri gjort...har nå vært utrolig langt nede i tre år. VIL ut av det..Får 80 poemg på Goldbergtesten, og det er mye! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.