Gå til innhold

Bur inn mora også...

SierDuDet

Anbefalte innlegg

Geir Hårstad er en hyggelig fyr. Han drepte brutalt en kjæreste i 1987 fordi hun avviste han sexuelt.

Forstålig nok. Ekte mannfolk bør selvsagt gå til slike skritt når det ikke blir noe på dem.

Men som sagt, han drepte denne 19 år gamle jenta i 1987. I 1994 var han er fri mann!

Dette er jo ganske grotesk i seg selv.

Mannen ble heller ikke dømt til sikring da de ikke trodde det igjen var fare for at han ville drepe noen. Dette til tross for at personen hadde en evne til å "samle" hat innvendig, og så til slutt eksplodere.

I 1996, to år etter at han kom ut av fengsel hadde han fått barn med moren til hans nylig siste offer.

2 år etter! 2 år etter at fyren hadde sluppet ut av fengsel for å ha drept en jente som ikke ville ha sex med henne. 2 år etter dette hadde han allerede blitt stefar, og denne dama hadde falt for han, selv om hun visste hva han var dømt for, og hva han hadde gjort.

Fyren har selvsagt ikke drept noen de siste årene, men har noen milde narkotikaforelegg på seg.

Vi snakker her om en fyr som tydligvis har brukt narkotika, noe damen i huset må ha visst, vi snakker om en fyr som har drept en 19 åring fordi han ikke fikk sex og som har vist en enorm evne til å samle aggresjon for så å til slutt eksplodere, og vi snakker her om en dame som faktisk blir sammen med denne fyren, bare noen få år etter et drap, og RETT etter at han kom ut av fengslet (kanskje til og med i fengselet for alt jeg vet...), fikk barn med han, visste han i perioder brukte narkotika, og lot han likevel få passe sin 11 år gamle datter. Helt alene.

Dette grenser etter min mening til aktløshet, og denne dumme dama synes jeg overhodet ikke synd på.

Det er ille for familien til 11 åringen, men moren - så sant hun ikke er grusomt tilbakestående - må ha visst at dette kunne skje. Faren var der, og hun lot det skje.

Helvetes bitch, og hadde det ikke vært for at et uskyldig liv har gått tapt så hadde jeg nesten vært fristet til å si at hun fortjener den grusomheten hun rimelig sikkert føler nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 112
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

33

• AlphaOne

11

• Lora

7

• Apostrof

6

Mest aktive i denne tråden

Ja, nå forventer jeg at ditt neste innlegg handler om alle de barna som sulter ihjel i Afrika!

Det skal du aldri se bortifra.

Slike innlegg er ikke min jobb. Sør har den jobben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var noen av mine tanker også. Mora må i beste fall være særdeles ressurssvak.

Jeg synes uansett synd på henne nå.

Oki, jeg skal si meg enig i at det er litt synd på henne nå, spesielt om hun er så plante som hun åpenbart må være, men dersom hun ikke er en svært ressursvak person så har hun mye skyld i dette.

Du kaster trossalt ikke ungen din til ulvene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki, jeg skal si meg enig i at det er litt synd på henne nå, spesielt om hun er så plante som hun åpenbart må være, men dersom hun ikke er en svært ressursvak person så har hun mye skyld i dette.

Du kaster trossalt ikke ungen din til ulvene.

Jepp, det er noe som ikke stemmer her.

Greit nok at det fins kvinner som faller for dådyr-øynene til Gamal Hosein, men denne saken tar jo kaka.

Hva slags liv skal de barna som er igjen få?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Greit nok at det fins kvinner som faller for dådyr-øynene til Gamal Hosein, men denne saken tar jo kaka.

Nettopp. Mora er nok ødelagt for alltid, grunnet en ekstrem skyldfølelse som hun er nødt til å ha, i hvertfall om hun er normalt oppegående, og skyldfølelsen er helt berettighet.

Dette går selvsagt ut over unga, noe som er fælt.

Likevel får folk som Gamal, disse baneheia gutta, osv, frierbrev i fengslene.

Det er noe seriøst galt med verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal du aldri se bortifra.

Slike innlegg er ikke min jobb. Sør har den jobben.

Det vil alltid finnes dumme kvinnfolk som tror de kan forandre menn.

Det sto i avisen at jenta var glad i stefaren sin.

Og så sto det beskrevet hvordan og hvorfor han tok livet av somboeren sin i '87...

...og på nyhetene i radioen sa de i kveld at han innrømmet at han hadde kvalt jenta og voldtatt henne... Det samme som sist.

At ikke mannen fikk psykolog etter løslatelsen i '94 skjønner jeg ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har kanskje sett nyher på TV ikveld? Familie på 4 (mor, far, to barn) funnet skutt og drept på hytte i Kongsvinger-området. Politiet betegner det som "en familie-tragedie".

Og dette var"stødig & oppegående" folk som aldri har vært borte i politiet tidligere!

Dette bare for å understreke hvor lunefull menneskenaturen er. Ingen kan forutsi slike tragedier enten forrøveren er kjent eller ei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har kanskje sett nyher på TV ikveld? Familie på 4 (mor, far, to barn) funnet skutt og drept på hytte i Kongsvinger-området. Politiet betegner det som "en familie-tragedie".

Og dette var"stødig & oppegående" folk som aldri har vært borte i politiet tidligere!

Dette bare for å understreke hvor lunefull menneskenaturen er. Ingen kan forutsi slike tragedier enten forrøveren er kjent eller ei.

"Dette bare for å understreke hvor lunefull menneskenaturen er. Ingen kan forutsi slike tragedier enten forrøveren er kjent eller ei."

Jeg har ikke sett noe annet om den saken enn overskriften, men jeg er selvsagt enig med deg.

Sånt kan man aldri vite, men man kan faktisk vite det når fyren har gjort noe lignende før, og psykologiske sjekker fra den tiden framstilte mannen som en person som samlet opp raseri, og så til slutt sprakk.

Man ber om bråk ved å rote seg borti en sånn person.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit nok det, men man trenger da ikke å gifte seg og få barn med et menneske som nettopp har drept noen fordi vedkommende ikke fikk sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vil alltid finnes dumme kvinnfolk som tror de kan forandre menn.

Det sto i avisen at jenta var glad i stefaren sin.

Og så sto det beskrevet hvordan og hvorfor han tok livet av somboeren sin i '87...

...og på nyhetene i radioen sa de i kveld at han innrømmet at han hadde kvalt jenta og voldtatt henne... Det samme som sist.

At ikke mannen fikk psykolog etter løslatelsen i '94 skjønner jeg ikke...

Han burde ikke vært løslatt i dethele tatt, spør du meg

Men det gjorde du ikke:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dådyrøyne??

Synes han ser helt patetisk ut når han forsøker å presse noen tårer ut i øyenkroken.

Kunne aldri falt for en sånn som han!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dådyrøyne??

Synes han ser helt patetisk ut når han forsøker å presse noen tårer ut i øyenkroken.

Kunne aldri falt for en sånn som han!

Vel, det er jo tydeligvis noen som gjør det siden han får frierbrev i fengselet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp. Mora er nok ødelagt for alltid, grunnet en ekstrem skyldfølelse som hun er nødt til å ha, i hvertfall om hun er normalt oppegående, og skyldfølelsen er helt berettighet.

Dette går selvsagt ut over unga, noe som er fælt.

Likevel får folk som Gamal, disse baneheia gutta, osv, frierbrev i fengslene.

Det er noe seriøst galt med verden.

Det er noe seriøst galt med verden ja. Og det oppdaget du først nå???

*gnir seg i øya*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Dette bare for å understreke hvor lunefull menneskenaturen er. Ingen kan forutsi slike tragedier enten forrøveren er kjent eller ei."

Jeg har ikke sett noe annet om den saken enn overskriften, men jeg er selvsagt enig med deg.

Sånt kan man aldri vite, men man kan faktisk vite det når fyren har gjort noe lignende før, og psykologiske sjekker fra den tiden framstilte mannen som en person som samlet opp raseri, og så til slutt sprakk.

Man ber om bråk ved å rote seg borti en sånn person.

Den kjærliheten, den gjør folk blinde. Forstod jeg riktig hvis det var slik at hun også hadde fått et barn med ham? Hun har vel trodd at han derved skulle forandre seg.

Skal noen klandres så må det bli rettsapparatet. "Psyko'en" skulle sittet inne mye lengre/hatt sikring, og vært gransket med millimeter-mål før han evt. slapp ut i en fjern framtid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...