Gå til innhold

smerter i brystet

Anbefalte innlegg

Hei er en jente på 36 år som har hatt smerter i brystregionen i ca en ukes tid,

det startet som en vag verking midt i brystet har tiltatt etterhvert. Ble innlagt på sykehus til observasjon natt til fredag etter et besøk på legevakt der ekg viste noen ekstraslag og ujevn puls.

Det ble tatt røntgen av både mage og lunger ,blodprøver av ymse slag og en urinprøve.

Under søkelsen gav ingen svar

og jeg ble sendt hjem igjen med beskjeden at det sannsynlig sitter i muskulatur eller skjelett.

Men jeg er ikke beroliget fordi smertene er der og jeg synes at hjertet slår så tungt,

jeg blir også veldig tungpustet

det jeg lurer på er om det kan være noe slags virus som kan forårsake noe slikt.

kan ellers opplyse at jeg er svimmel, har mistet matlyst og er velig trett.Har også en del influensaverk i kroppen men ikke feber tror jeg.

Familien hjemme har også blitt syk men ikke som jeg.De har hatt litt feber med mageverk og oppkast.

Håper du kan svare meg på dette da det plager meg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/74768-smerter-i-brystet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Christian Anker, spesialist i allmennmedisin

Jeg forelsår at du eventuelt framlegger spørsmålet i Doktor Onlines forum om hjerte- og karsykdommer. Der svarer hjertespesialist Einar Søyland på spørsmål.

Kredittkortet ditt blir ikke belastet for henvendelsen til Doktor Onlines forum om allmennmedisin.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/74768-smerter-i-brystet/#findComment-375558
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...