Gå til innhold

Forsøket avbrutt :-((

Venus

Anbefalte innlegg

Nedtur!!!!

Da jeg produserte få egg denne gangen, ble forsøket avbrutt etter anbefaling fra Maigaard!!! Han ville ikke råde oss til å satse på de få eggene mine, siden jeg tidligere har produsert mellom 9-13 egg. Mente at vi hadde vært uheldige og truffet en "dårlig syklus".

Veldig fornuftig, men utrolig trist. Var så klar for dette nå, og alt var planlagt. Det begynner å spøke for mitt 2003-barn nå....

Og hva gjør vi nå??? Har 1 uke ferie, prøver å få en sydentur eller en tur på fjellet.

Luksusproblem - men jeg føler liksom at all luften gikk ut av meg i går. Mannen min er positiv, han begynte til og med å snakke om eggdonasjon....

Noen som vet når mensen kommer nå???

Litt trist klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære søte lille venus!

Dette var ikke særlig koselige nyheter å få nei!

Jeg vet hvordan det er. Vi fikk tross alt tatt ut 3 egg, men ikke satt inn noe, og slaget er like stort tenker jeg meg.

Jeg fikk mensen veldig naturlig etter ca 10 dager fra uthentingen..blødde litt ekstra mye og lenge, men den kom av seg selv..

Håper det ordner seg for dere! Og 2003 babyen den skal vi ha begge to...har enda litt god tid!!

Stor trøsteklem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære søte lille venus!

Dette var ikke særlig koselige nyheter å få nei!

Jeg vet hvordan det er. Vi fikk tross alt tatt ut 3 egg, men ikke satt inn noe, og slaget er like stort tenker jeg meg.

Jeg fikk mensen veldig naturlig etter ca 10 dager fra uthentingen..blødde litt ekstra mye og lenge, men den kom av seg selv..

Håper det ordner seg for dere! Og 2003 babyen den skal vi ha begge to...har enda litt god tid!!

Stor trøsteklem fra

Tusen takk for trøst! Jeg husker jo nå at deres forsøk også ble avbrutt, på en måte. Hva skjer videre nå? Er planene for neste forsøk lagt???

Vi reiser til Naxos på torsdag - måtte finne på noe hyggelig da dette gikk i vasken!

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for trøst! Jeg husker jo nå at deres forsøk også ble avbrutt, på en måte. Hva skjer videre nå? Er planene for neste forsøk lagt???

Vi reiser til Naxos på torsdag - måtte finne på noe hyggelig da dette gikk i vasken!

Klem fra

Hei!

Ja, nå venter jeg mensen om ei lita uke, og da skal jeg ringe inn den, for å starte med spray til neste mens. Skal håpe at det vil gå bedre denne gangen.

JA, jeg vet, viktig å finne på noe koselig for å bearbeidet "slaget i trynet"! Håper dere koser dere masse, og at dere er klare på å gå i gang om 3 mnd til!!

Så om et års tid har du babyen din...hehe!!

Stor kos fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei og nei!! Så trist da! Det må være utrolig skuffende. Føler med deg så får vi satse på at neste syklus er GULL-syklusen og at 2003 barnet KOMMER!

Ta vare på deg selv og så håper jeg at du samler krefter og mot til neste forsøk!

Mange klemmer kul

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære Venus!

Dette var veldig trist!! Føler med deg. Ta vare på deg selv. Kos deg masse i ferien og prøv å samle krefter til neste forsøk. Neste gang er det din tur.Tenker på dere.

klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...